14 Ocak 2016 Perşembe

CHEESE IN THE TRAP - Dizi Tanıtımı



Merhabalar,bugün sizlere önermek istediğim bir diziden bahsetmek istiyorum.Dizinin ismi Cheese in the trap. Orjinali bir webtoon, dizi kore dramasına uyarlanmış ve tek kelimeyle mükemmel diyebilirim.Dizi toplam 16 bölümden oluşuyor.Keşke daha çok bölüm sayısı olsaymış. Ama kısa ve öz olması bizi diziden de sıkmaz diye umuyorum. İlk olarak dizideki oyunculara şöyle bir göz atalım:) 









































































KONU: Hong Sol,üniversite öğrencisidir. Gittiği üniversitede,kendi halinde,belirli arkadaşlarıyla takılan çömez bir kız olarak bilinir.Aynı zamanda ailesinin ekonomik durumu kötü olduğu için yarı zamanlı işlerde çalışmaktadır. Yoo Jung ise,iyi bir görünüşe sahip,zengin,zeki,akıllı ve okulun popüler bir öğrencisi olarak tanınır. Herkes Yoo Jung'u iyi biri olarak bilmektedir.Hong Sol ise Jung hakkında farklı düşünmektedir.Onun aslında başka bir yüzünün olduğunu da farkeder.Hong Sol bu gizemli çocuğun gün geçtikçe ona daha çok yakınlaşarak gizemli yönlerini keşfedecektir.Dizinin çoğu okulda geçmektedir.Diziyi Webtoon'dan takip etmek isteyenler aşağıdaki linke bakabilir.Dil seçimleri de mevcut sitede yani kolaylıkla okuyabilirsiniz.Şimdiden keyifli seyirler :)


8 yorum:

  1. Ya bende tam birisi yazsada okusam diyordum :)) Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim,çok mutlu oldum^^, keyifli seyirler öyleyse :)

      Sil
  2. Baya güzel bir dizi zaten webtoonu da öyleydi :)

    Blogunu takip edemiyrum yani butonun yok nasıl takip edebilirim? Yardımcı olursan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet çok güzel gidiyor dizi fakat webtoon dan birazcık farklı olacakmış :o şimdi fark ettim ve bloga ekledim, takip edebilirsin,teşekkür ederim ^-^

      Sil
  3. Bu diziyi de izliyorum ama eh işte aman aman da sarmadı beni :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında sırf park hae jin var diye izliyorum. Henüz dizide oynadığı karakterin kişiliğini çözemedim.Değişik bir gidişata sürükleniyor-.-

      Sil
    2. park hae jin i the man from the star dan biliyorum sadece bende bloglar arası gezerken gördüm işte, baya trend falan ama baktım moorim school daha cazip geldi :)

      Sil
    3. Man from stars da dehşet bi diziydi,çok farklı yeri ben de *-*
      ya moorim schoolun ilk üç bölümünü izledim pek sarmadı beni bıraktım onu -.- izlediğim dizilerden birazı bitince tekrardan bakayım ona bloglarda baya met edilmişti

      Sil

 

BİRPEMBESEVER