18 Ocak 2016 Pazartesi

KIRTASİYE SEVERLER BURAYA!!!





Haftanın ilk gününden merhabalar^^ İstanbul'a çoktan kar düştü bile..Sınavlarım bittiği için bende bir haftadır tatildeyim ^-^ Bazen blog yazarak,kitap okuyarak bazen de dizi/film izleyerek tatilin tadını çıkartıyorum. Siz bu yazımı okuyorken ben dışarıda karlarla oynuyor olabilirim :)

Neyse efendim, bugün sizlere özellikle de kırtasiye severlerin çok mu çok hoşuna gidecek adeta kırtasiye dünyası diyebileceğim bir yerden bahsetmek istiyorum. Bir çocuk gelişimi öğrencisi olarak, hem çocukları seven, hem de onların ilgi duyduğu şeyleri de bi o kadar merak eden, nerde bir incik boncuk renkli cicili bicili şeyler görsem bunlara da bayılan biriyim. Evet! kırtasiye ürünleriyle de bi o kadar haşır neşirim-.-

Önce ki yazılarımı okuyanlar Japonya'ya gitmek istediğimi bilirler.(Bu sadece gitmek istediğim ülkelerden sadece bir tanesiii hehe) Ben de sizlere Japonya' da 1 yen mağazası olarak bilinen DAISO'yu tanıtmak istedim.Burda almak istediğiniz bazı ürünler yaklaşık olarak 2 dolar civarında. İçerik olarak da ne ararsanız var! Kırtasiyeden tutun ev aksesuarlarına, kozmetik üründen abur cubura ve daha bir sürü şeyi içinde barındırıyor. Japonya'ya gidince tüm alışverişimi burdan yapabilirim sanırım -.- DAISO'nun içerisine bir bakalım .. 






















6 yorum:

  1. Daiso'yu bende çok seviyorum eğer bizim ülkede olursa hiç çıkmam heralde :D ebaydan nasıl alıyorsun bi link falan atabilir misin ? Ben bulamadım daiso ürünlerini ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke bir an önce Türkiye'ye de gelse şu mağaza-.-
      Ebay'dan hiç alışveriş yapmadım. Bende olan daiso ürünleri japonya da ki mektup arkadaşlarımdan bana gelenler^-^
      http://www.daisojapan.com/ bu adresten bulabileceğini düşünüyorum*-*

      Sil
    2. Bu siteyi biliyorum ama malesef yurtdışına gönderimi yok :( bende böyle kawaii şeyler almak istiyorum aliexpressden alıyorum genelde ama dolar sağolsun pahalı oluyo tabi :/

      Sil
    3. Ben İstanbul'da yaşıyorum ve bildiğim birkaç kırtasiye var japon kore ürünleri,kawaii şeyler satıyorlar *-* Eğer istersen sana gittiğim kırtasiyelerin adreslerini seve seve veririm , fiyatları da uygun , en azından internet üzerindeki kadar pahalı değiller.

      Sil
    4. Ay ne seviniriiim ^^
      Kusura bakma ya şimdi gördüm ~~
      Adreslerini verebilirsen süper oluur~~

      Sil
    5. merhaba; malesef adres veremiyoruum -.- Çünkü Japonya'da ki Daiso mağazasına ait resimler:)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER