5 Şubat 2017 Pazar

MAGNET KOLEKSİYONU ÇILGINLIĞI!!




Bu yazıma başlamadan önce birazcık düşündüm ve sonunda yazmaya karar verdim ve burdayım.

Öncelikle demek istiyorum ki,yazacağım yazı kız kardeşimin bir zamanlar farklı ülkelerden elde etmiş olduğu bir takım magnetler ile ilgili olacak. Aslında siz bir takım dediğime bakmayın baya baya magnet koleksiyonu boyutuna ulaşmış durumda. Tabii bazı ülkelere ait magnetlerin olmadığını da belirteyim T.T

Nereden çıktı bu magnet koleksiyonu ya da nasıl buldunuz diye sorarsanız hemen açıklık getireyim bu konuya. İnstagram sağolsun,mektup arkadaşı,kartpostal hatta magnet takası yapanları hashtag kısmından yazarak bulmanız mümkün olmakta. Kız kardeşimin de bir gün instagram keşfet sayfasında karşısına çıkan magnetler sonucunda, ilk bir iki göndermeyle başlayıp fazlalaşmasıyla devam etmişti.Yaklaşık olarak 25-30 tane magnet elde ettiğini söyleyebilirim😃

Güzel yanı da yok değil,ne dersiniz?
^-^

Evimize gelen misafirler buzdolabında farklı ülkelerden biir sürü magneti görünce ne çok ülke gezmişsiniz diyip daha sonra olayın gerçek yüzünü anlatınca gülüp geçiyoruz. 

İşte o magnetlerin bir kısmı *-*











11 yorum:

  1. Alemsinnn valla 😃 nerden aklına geldi bu yazı.Evet dıstan bakan biri çok gezmiş sanıyor şahsen bende sanabilirdim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayadır aklımda olan bi yazıydı,kısmet bu zamanaymış :D

      Sil
  2. ayyy şahane yaaa bi de sana iyi yolculuklaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm *-* Yarına yolcuyum inşallah :)

      Sil
  3. Magnetler Çok güzel güle güle kullanın... :)

    YanıtlaSil
  4. Bayılırım magnete nereye gitsem ilk işim güzel bir magnet bulup almaktır ��

    YanıtlaSil
  5. Bayılırım magnete nereye gitsem ilk işim güzel bir magnet bulup almaktır ��

    YanıtlaSil
  6. Ben de gittiğim yerlerin magnetlerini toplamaya başladım. Yeni başladım çünkü daha yeni bir yerlere gidebilecek yaşa geldim xd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsunn güç olmasın demişler. :) Bir yerden başlamak,adım atmak da önemlidir. Umarım güzel bir koleksiyon elde edersin zamanla. :) Blogumda çekiliş var ona da beklerim seni. ^^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER