11 Şubat 2017 Cumartesi

MİNİ MİNİ KIRTASİYE ALIŞVERİŞİ 😍

            



   Yaşım ne kadar ilerlerse ilerlesin sevgimin azalmayacağı şeylerden biri de kırtasiyeye olan tutkum diyebilirim 😇. Kendimi bildim bileli küçük şeylerle mutlu olmayı bilen biri olarak gördüm hep kendimi.



Kırtasiye ürünlerini sevdiğim için,kendimi zaman zaman ya çok donanımlı bir  kırtasiye de  ya da kırtasiye ürünlerinin satıldığı sitelerde bulurum kendimi.Belki kimine garip gelebilir ama hiç de sıkılmam ya da üşenmem bu gibi yerler de zaman geçirirken😏. Bir kırtasiyeye girerken de rafları aklımda bir sıraya koyduğum da doğrudur🙈 .  Şöyle ki önce defter reyonlarına göz gezdiririm. Defter koleksiyonum var demeyeceğim amaa kullanmaya kıyamadığım defterlerim var😂🙈.  Ama bir gün elbet kullanırım(inşallah)😇. İkinci olarak kalem reyonlarına uğrarımm. Burda birazcık uzun zaman geçiririm.Çünkü seçme konusunda biraz kararsız olduğum doğru😒😄 .  En son olarak sticker reyonuu😍  Evet  biir sürü stickerlarım var🙈 .(Aslında çoğu yurtdışındaki arkadaşlarımdan gelmiş bulunmakta🙊.) Daha sonra ise ilgimi çeken şeyleri alıp alışverişimi  tamamlarımm.






                                     

14 yorum:

  1. Kırtasiye alışverişi candır güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Kırtasiye ürünleri çok çekici aslında. Ben de ara sıra gezinmeyi severim kırtasiyecilerde :)

    YanıtlaSil
  3. Bisey diyim mi 27 yasındayım ve hala bende seviyorumm 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevilesi de bu bence,yaşın hiçbir öneminin olmaması,içimiz hep bi çocuuk : ) ^-^

      Sil
  4. zebra sarasaları cidden merak etmeye başladım :) ben de taaam bir kırtasiye delisiyimdir ama nedense çok almam çünkü alınca kıyamıyorum D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın o kalemlere bi merakla başladım ve şu an biir sürüsüne sahibimm,bağımlılık gibi bi şey yaptı bende -.- Ama kalitesine diyecek sözüm yok ^-^ Kıyamama konusunda kalemlerim için diyemem ama defterlerime kıyamıyorum ne yazık ki -,-

      Sil
  5. ay o en alttaki sarasa mı ne o kalemlerden alayım şekerlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zebra Sarasa'dır kendilerii,dikkat et de sende de bağımlılık yapmasınn :D *-*

      Sil
  6. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu takipteyim :)) kendo bloguma da beklerim ^^ www.makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER