8 Nisan 2017 Cumartesi

CUMARTESİ



Güzel bir cumartesi gününden merhabalar!

Dün hava baya bulutlu ve ara ara da yağmurluydu. Cumartesi sabahı da öyleyken,güneşin çıkmasıyla pırıl pırıl parladı gökyüzü.

Bugün biraz gardırobumu  düzenleyeyim dedim. Kışlıkları ayırdım. Ee yavaş yavaş bahar da geliyor :) Kurutmuş olduğum güllerim vardı. Bende saplarını kesip bir kutuya koymuştum belli bir zaman geçti ve kutuyu açtığımda istediğim bir manzarayla karşılaşmadım. Şimdide kurutmuş olduğum güller var ve güzelce muhafaza etmek istiyorum. Biraz araştırdım bu konuyu ama herkes farklı şeyler söylemiş. Zarar gelmeden gülleri nasıl muhafaza edebilirim,bilginiz varsa yazarsanız çok mutlu olurum :)


Çok sevdiğim bir dizi sezon finali verdi. The Walking Dead'di. Zombi dizisi. Ama çok beklediğim Prison Break, 5.sezonuyla birlikte geri dönmüş ve baya da konuşturmuş kendini, bugün izlerim herhalde.
Mutlu haftasonları!






4 yorum:

  1. Bızım burası da cok yagmurlu, dun hava misdi.. Bugun evlerde kalamk zorunda kaldık

    YanıtlaSil
  2. gül bilmiyom amaaa bulamazsan bak yazarım bir yazımda herkese sorarıız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik duruyorlar öyle kurumuş vaziyette,açıkçası kutuya tekrar koymayı göze alamıyorum :D
      Çok sağol güzel düşüncen içinn :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER