3 Nisan 2017 Pazartesi

GÜZEL HABERLERİM VAR



Çok güzel bir günden merhaba!

Aslında gün benim için çok erken başladı. Sabah namazından sonra uyumadım ve yarın anlatacağım ders için hazırlayacağım slaytı tamamladım. Çok zordu. Neyse ki bitti ve artık gün benim.

Kahvaltıdan sonra kız kardeşimden çok güzel bir mesaj aldım. Hazır mısınız? Haftaya cuma yani ayın 14'ünde kardeşimin Endonezyalı arkadaşı İstanbul'a geliyooor. Sonunda mektup arkadaşlarımızdan biri Türkiye'ye geleceğim dedi ve gelecek de. Uçak biletleri hazırmış, cumayı dört gözle bekliyoruz. İki günü burada geçirecek. Bu kısa sürede nerelere götürebiliriz, gezdirebiliriz diye düşünüyoruz.

Erguvanlar açmışş, İstanbul'un en güzel köşelerinde. Ağaçlarda kalma süreleri yaklaşık 20 günmüş. İnşallah görebilirim erguvanları dallarında.

 Mutlu haftalar!



4 yorum:

 

BİRPEMBESEVER