6 Haziran 2017 Salı

KADIKÖYDE İFTAR



Akşama doğru son formasyon sınavlarım vardı. Ben son diyorum ama inşallah son olur bütünlemeye kalmadan. Sınav öncesi sınıfımdaki kişilerle konuştuk biraz. Kimi iş başvurusu yapmış kimi ise yakın zamanda yapacak. Çalışma alanlarımız hakkında istişarede bulunduk.

 Sınavlarım bittikten sonra Kadıköy'e geçtik. Dürüst olayım. Kadıköy'ü pek sevmiyorum,sevemiyorum. Sınavlarımın bitiş saati de iftar zamanına yakın olduğundan Kadıköy'e gitmek zorunda kaldık. Sabahtan birkaç mekan araştırdım, yemek yenilecek yerler hakkında fikir sahibi olmak için. Çoğu yer alkollü ve aynı zamanda iftar menüleri de mevcut. Değişik.. Sonuç olarak nerede yiyeceğimize vardığımızda karar verdik. İftar pek hayal ettiğim gibi geçmedi. Garsonların ilgisizliği çileden çıkartacak dereceye kadar geldi. 1 suyu bile üç dört defa farklı kişilerden istedik. Varın siz düşünün gerisini... Bu bahsettiğim yer kasap dönerdi. Kötü hizmet ettiklerini anlamış olacaklar ki gelip kusura bakmayın dedi bir kişi. Hayal kırıklığı ile buradan ayrılınca tatlı yiyelim tatlı konuşalım dedik ve başka bir yere geçtik. Yine de her şeye rağmen güzel bir günüm daha oldu çok şükür.

Tekrar görüşmek dileğiyle..




14 yorum:

  1. Tatlı nefis görünüyoor.. Afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
  2. Sondur o sınav ya büt müt yoktur yok :) Tatlıyla günü kapatmışsın en azından güzel olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel demişsin Naz ^-^ İnşallah olmaz büt müt :')

      Sil
  3. Ramazan'da iftar yemeklerinde genelde sıkıntı olabiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Fatma,
      Bunu dün yaşadım ve tecrübe edindim kendime. Daha temkinli olmak gerekiyormuş mekan konusunda :')

      Sil
  4. Kadıköy'e gidip gezmeyeli çokkkkk uzun zaman olmuştur.(Bugünkü Haydarpaşa Garı kitap etkinliğini saymıyorum gezmeden).O kalabalık,o trafik,o gürültü,o karışıklık bana göre değil artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, saydığın unsurlara bakacak olursam bazen bana da çekilmez geliyor hepsi..

      Sil
  5. kasap dönerin döneri iyi oluyo yaa ama size şanssızlık olmuş. ya kadıköyü neden sevmiyon annatsanaaa. ben kadıköyü de üsküdarı da çok severiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü bir şanssızlıktı hem de.. Kadıköy'de gezeceğim tek yer Çilek Sokak sanırım. Ama Üsküdar'da durum böyle değil ve Üsküdar'ın her köşesi huzur dolu geliyor bana,öyle şeyler işte :) ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER