6 Temmuz 2017 Perşembe

SEVİYORUM SENİ MİNİSO




Miniso mağazısından bahsetmiştim önceden de sizlere. Japon ve Kore ürünlerinin satıldığı bir yer. Bu mağaza sizi Japonya'ya götürüyormuş gibi hissediyorsunuz. Bugün Miniso'ya gittim. Yine her ürünn çok çok güzeldi. Her ay bitmeden reyonlar yenileniyor sanırım. Çeşit çeşit farklı farklı ürünler geliyor buraya. Üstelik çalışanlar çok kibar ve ilgililer sizlerle. İçeri girince her reyonu tek tek gezesi geliyor insanın. Peluş oyuncaklar gelmişti. Hepsi birbirinden sevimliydi. Yaşım kaç olursa olsun peluş oyuncakları hep seveceğim sanırım. Hatta bir peluş bile aldım ama kız kardeşime. Geçenlerde doğum günüydü. Fırsatını bulmuşken ve karşıma çok mu çok şirin bir şey çıkmışken hemen aldım. Miniso sevdiğim yerlerden biri olmayı çoktan başardı bile. Başka bir tane de kendime alacağım sanırım.🙈😇 


9 yorum:

  1. Oğlumun ilk yaş gününde hediye gelen sarı, uzun kulaklı pelüş köpeği geldi aklıma; 7-8 yaşlarına kadar onunla sarılarak uyudu ve hiç değiştiremedik garibi, kılıktan kılığa girdi yıllarca. :)

    YanıtlaSil
  2. Cok sevimli birseymis gercekten,nice hayirli yaslara insallah. 💕 Umarim Antalya ve ilçesinde de bu magazayı getirirler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş yayılıyor Avm'lerde Tılsım. Umarım Antalya'ya da en kısa zamanda bir Miniso açılır. Büyük küçük herkesin ilgisini çeken bir ortam! :)

      Sil
  3. ne güzel bir yermiş ya. o peluşlar da sevilmez miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girince Miniso'ya hiç çıkasım gelmiyor valla Deep :)

      Sil
  4. Ben bayildim bunafa magazaya da yaaa. Keske burda da olsaydi kuzucuma alsaydim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok cici şeyler var yaa.:) Birpembesever ablası Esila için minik bir hediye gönderir ki istersen burdan ^-^

      Sil
    2. Tesekkür ederim canm bunu demen bile ne kadar güzel gönlün oldugunu gösteriyor. Tesekkr ederiz 😘😘

      Sil
    3. Rica ederiimm ki, içimden geçeni söyledim sadece ^-^

      Sil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design