12 Ocak 2017 Perşembe

KORE'DEN HEDİYE VAR!! GIFTS FROM KOREA!! (PART 1) *-*




Birpembesever'den Herkese Merhabalar!!

 Yine bir mektup ve yanında gelen bir sürü güzelliklerle birlikte buradayım😍. 2016 yılının yaz aylarından birinde sosyal medya da tanışmış olduğum Güney Koreli bir kıza ''Mektup arkadaşım olur musun ?'' mesajını göndermiştim ve mektup arkadaşlığımız böylelikle başlamış olmuştu. Aslında şu zamana kadar hiç Güney Kore'den kalıcı bir mektup arkadaşıyla karşılaşmadım.Daha önce paylaşmış olduğum yazılarımdaki kişiyle de iletişimimiz kesildi gibi. Şimdi ki mektup arkadaşımla da inşallah aynısı olmaz diyoruum ve anlatmaya başlıyorum.

Yeni arkadaşımla dediğim gibi geçen yaz benim mesaj atıp onun mektup arkadaşlığımı kabul etmesiyle birlikte ona bir paket hazırlamıştım. Paketim ulaştığında o da bana cevap yazdı ve gönderdi.Koreli arkadaşım Seoul'de yaşıyor.Onun da ilgi alanlarından biri mektuplaşmak.Bu konu da birazcık şanslıyım ^^



Paketi ulaştığındaki mutluluğumu dün gibi hatırlıyorum. Beni tanıyanlar nasııl bir kırtasiye sever olduğumu ve nerde cici süslü bir şey görsem dikkatimin çektiğini bilirler🙈 Gönderdiği şeyler harika ötesi*-* Ama en değerlisi benim için mektup. Hiç eskimeyen değişmeyen ya da bitmeyen tek şey o. Gelin şimdi neler gelmiş hep birlikte göz atalımm👀

Hoşçakalınn!!























0 yorum:

Yorum Gönder

 

BİRPEMBESEVER