3 Şubat 2016 Çarşamba

ERKEN GELEN BAHAR TEMİZLİĞİ

 

İstanbul'dan  herkese günaydıınn!!


Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle başlamak istiyorum bugün ki paylaşımıma :)



Dün,benim için baya yorucu bir gündü diyebilirim. Annemin erken gelen bahar temizliğinde buldum kendimi.Toz al,süpür,sil derken bitirdik çok şükür.




Bugünümü de çok yakın bir arkadaşıma ayıracağım.

Bu yıl üniversitede en yoğun ve en zor dönemimi geçiriyorum.E böyle olunca da dostlarıma da zaman ayırmam mümkün olmuyor. Tatildeyken, liseden beri süregelen bir dostumla bugün buluşup,iki kız hasret gidereceğiz inşallah ^.^


Ben daha fazla yazarsam geç kalacağım. Herkese en mutlusundan güzel günleer :)



5 yorum:

  1. Bugün şu gif deki kız gibiydim. Hareketlerime yetişemiyorum ben bile;)

    YanıtlaSil
  2. Bugün şu gif deki kız gibiydim. Hareketlerime yetişemiyorum ben bile;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün ile kıyaslayınca adeta bende gif de ki kız gibiydim :) Sizi anlayabiliyorum-.-

      Sil
  3. şubatta bahar temizliği mi o.O annen temizlikte bir zirve. sonsuz saygılarımla ellerinden öpüyorum bu ulu insanın :) benimki de habire temizlik istiyor ama ben çok şükür geçiştirebiliyorum bu ara. kendimi hazır hissetmiyorum daha bahar temizliğine :/ issyyyaaaaaaannnnnn :D

    YanıtlaSil
  4. Evett,bizim eve erkenden gelmiş oldu şubatla beraber hehehe ^-^Malum tatilde olunca bir de üzerine evde olunca -.- isyaannn etme gibi bir durumum olamıyor :D

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER