7 Mayıs 2017 Pazar

YAĞMURLU AKŞAM





Mayıs ayı ile beraber güneşli havaları beklerken aksine yağmurlu havalar geldi. Dünkü inanılmaz bir yağmurun ardından bugün, akşamüstü tekrar yağmur başladı İstanbul sokaklarında, hafif bir gök gürültüsü de yağmura eşlik ediyor tabii. Bu yağmur en çok dışarıdaki bitkilerin ve susuz kalmış hayvanların yararına olmuş olacak sanırım.


Önceden yağmurlu havaları pek sevmezdim. Mümkünse evden dışarıya bile adım atmak istemezdim. Ama uzun bir süredir seviyorum yağmurlu havaları. Hayatımdaki güzel bir şeyin başlangıcı tam da yağmurun yağdığı bir günde gerçekleşmişti.
 Yağmur sesini dinliyorum. Yağmur tanelerinin yere düşüşlerini seyrediyorum. Ama ani gök gürültülerine hala alışamadım.😌




6 yorum:

  1. Yağmuru hep sevmişimdir.Şu an bu satırları yazarken burada yağıyor gök gürültüsü eşliğinde(yalnızken insan daha bi ürküyor sesten 😥 )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayıs ayında bol yağışlar olacak sanırım, bugünde yağdı birazcık :)

      Sil
  2. bende yağmuru seyrederken elimde bir fincan kahvemle kendimi dinlemeyi seviyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o en güzeli zatenn.. Sıcak bir kahve ve camın ardından, düşen yağmur tanelerini seyre koyulmak gibisi yok. Sevgiler :)

      Sil
  3. ayyyy yağmuru sevmek için nedenim çok diyosuun :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER