8 Şubat 2020 Cumartesi

Yılın İlk Karı






Sevgili okur, 
Gecenin bir yarısından yazıyorum sana.
Çok mutluyum çok.
Günlerdir ha yağdı ha yağacak diye beklediğim kar,  gece yarısından sonra yeryüzünün örtüsünü beyazlara bürüyecek kadar yağmaya başladı, yağıyor da.

Kar, bana çocukluğumu anımsatıyor. Çocukluğumdaki kış mevsimlerini özlüyorum. Günlerce süren ve lapa lapa yağan karlardan dolayı okullar tatil olurdu ve karın keyfini saatlerce oynayarak çıkartırdık. Kartopu savaşları ve kardan adamlar o zamanların vazgeçilmezi olurdu. 

Geçen yıl şehrime kar yağmadığından ötürü bu yılın ilk karını heyecanla bekliyordum. Gökten yere ahenkle düşen kar tanelerini görüp dakikalarca seyretmek yüzümde kocaman bir tebessüme sebep oldu. 

Uyumadan evvel camdan dışarıyı seyre koyulup biraz daha bu güzel anın tadını çıkarmayı düşünüyorum. 
Huzurlu geceler!😊⛄





11 yorum:

  1. Burda da kar yağdı dün çok güzel bir manzara gerçekten! 😊

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, kar tanelerinin bir tanesinin kristal yapısının bile diğerine benzemediğini bilir miydiniz, Her kar tanesi eşsizmiş. Sevgiler
    http://neseninkitaplari.blogspor.com/ benim bloğum ,kitap bloğu, ziyaret ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alegre,
      Merhabalar, bu bilgiye daha evvel duymuştum ve çok şaşırmıştım. Blogunuzu en yakın zamanda ziyaret edeceğim inşallah. :)

      Sil
  3. Nasıl bir tevafuksa bizde de bu gece yağdı. Aynı duygular içerisindeyim şu anda. Daha çok çatılarda falan tuttu ama, buna da şükrediyoruz. Özellikle çocuklarımın bizim zamanlarımızdakı bembeyaz kışı göremeyeceklerini düşünmek çok üzüyor. 5 yaşındakı küçük oğlum nerdeyse ağlıyordu her defasında anne niye kar yağmıyor diye sorarken.Şimdi o azacık kara o kadar seviniyor ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman Aslan,
      Zamanla yeryüzünün dokusu değişiyor ne yazık ki. Ve o çok sevdiğimiz kar yağdırılmıyor yeryüzüne. Ama olsun dediğiniz gibi buna da şükür. :)

      Sil
  4. heeey annatsanaaa o karlı çocukluk anılarınıııı daha çoook :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER