20 Şubat 2020 Perşembe

MİM | DÜMDÜZ





Sevgili okur,
Geçtiğimiz günlerde bloglarda dolanırken bir mime denk geldim ve kendi kendime bu mimi ben de cevaplayayım dedim. İşte geldim buradayım. 😊
Bu mimi sevgili arkadaşımız Edischar başlatmış. Onun yazısı için de ismine tıklayınız.

Dümdüz mim soruları başlasın ben de cevaplayayım. 


1. Üç tane film önersen hangilerini önerirsin?

Tuck Everlasting, ABD 2002

Secret Window, ABD 2004

Forgotten, Güney Kore 2017


2. Üç tane kitap önersen hangilerini önerirsin?

Küçük Prens

Dönüşüm

Kürk Mantolu Madonna

3. Üç tane dizi önersen hangilerini önerirsin?

Dark

The Haunting Of Hill House

Strangers From Hell

4. Üç tane şarkı önersen hangilerini önerirsin?

Lemon Three - Fools Garden

Soldi - Mahmood

Stand By Your Man - Carla Bruni

5. Bugüne kadar en güzel mekanlardan bir veya birkaç tane önerir misin?

Side
Heybeliada
Adatepe Köyü

6. Bir tane youtube kanalı önerir misin?

Jay Lee Painting

7. Bir tane instagram kanalı önerir misin?

İnstagram kullanmıyorum bu yüzden de bir öneri yapamayacağım.







4 yorum:

  1. filmleri bilmiyomuşum bakayım pekiii tişkirs :)

    YanıtlaSil
  2. Forgotten'i biri önermişti bana listemde ama bir türlü izlemek nasip olmadı sizde de görünce öne alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'nın Dünyasından,
      Forgotten çok güzel bir filmdi. Ters köşe yaptıran filmlerden hatta. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER