5 Şubat 2019 Salı

MİM | HANGİSİNİ TERCİH EDERSİN?





Güzel bir mim dönüyor blog dünyasında. 
Birçok arkadaşımız da mimledi beni. Sevgili arkadaşlarımız İMAN POWERDEEPTONEALMANYALIGELİN ve ECE EVREN Ablam mimlemişti. 
Çok teşekkür ederim. 💜  
Onların mim yazılarına da üzerine tıklayarak ulaşabilirsin.
Öyleyse hadi mim başlasıınn!


1. Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında nefes alabilmeyi mi? Neden?

Kuşlara hep imrenirim. Gökyüzünde özgürce uçabildikleri için. O yüzden uçabilmeyi isterdim. Rüzgarı tümüyle hissedebilmeyi. Dilediğim gibi istediğim yerlere uçarak göçüp gitmeyi isterdim.


2. Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?

Ah cevaplaması o kadar zor bir soru ki... Kitapları da hayvanları da hatta tüm canlıları seviyorum. Ama bir karar vermek gerekirse evcil hayvanlar derdim. Tüm saflığı, masumluğu, bu dünyada kaybetmeyen sevgisini paylaşan onlar.


3. Hangisini tercih edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı? Neden?

İkisini de tercih etmek istemesem. Böyle bir şansım var mıı? 🙈


4. Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?

Ben kahveyi seçerdim. Sütlü, orta şekerli Türk kahvesi vazgeçilmezimm.💜


5. Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?

Tabii ki döner!😍 Kokoreç kokusu dolayısı ile yanına yaklaşamadığım ve dolayısıyla hoşlanmadığım denemediğim bir tat. Ancak döner, lahmacun ve kebap için aynı şeyleri söyleyemem. Çok severim kendilerinii. 🙈


6. Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? Neden?

Nasıl öleceğimi hep merak ederim. İnsanız sonuçta. Ölüm hepimiz aklına gelen bir şey. Ve hepimizin kapısını çalacak. 


7. Hangisini tercih edersin 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?

Karar vermesi zor bir soru. Ancak daha bu sabah kardeşime '' Acaba 100 yıl sonra nasıl bir dünyada yaşıyor olur insanlar?''  sorusunu yöneltmiştim. Bu yüzden de 500 yıl gelecekte yaşamak isterdim.



MİMLENDİNİZZ!


Çok Bulutlu

Sakura Mevsimi

Kız Kardeşler Arasında

Kore Manyaklığı

Saife-i Saliha

Yürüyen Balık

ve yapamayan tüm arkadaşlarımm!









18 yorum:

  1. Güzel bir mim olmuş 😊 500 yıl öncesini merak edenlerdenim ben 😄

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir mim olmuş, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. Ortak yönlerimizin fazla olması ne kadar sevindirici öyle! ;)

    YanıtlaSil
  4. Zor sorulara Harika cevaplar...
    Mükemmel mim olmuş.Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  5. ben de sanaaa kuş olmayıııı ve masumiyeti çok yakıştırdıım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel cevaplar Tuğçe kızım. Seninle bayağı ortak tercihlerimiz varmış. Bu hoşuma gitti.Eline, emeğine sağlık canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacığım, ortak yönlerimizi görmek güzel. Sevgiler benden de! :)

      Sil
  7. Yapacağım inşallah :) Güzel cevaplardı şekerim :)

    YanıtlaSil
  8. Sorular cidden zor, ben de kararsızlık yaşardım birkaçında :))

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER