23 Şubat 2019 Cumartesi

MİM | EŞLEŞTİRME






Mim yapmayalı epey uzun zaman olmuş gibi hissediyorum. Blog defterime bakınca yapılacak bir sürü mimin biriktiğini fark ettim. Bugün yapacağım mimin ismi eşleştirme mimi. Sevgili arkadaşım Beyda'nın Kitaplığı bu mimi yapmıştı. İsteyen kişileri de yapması için mimlemiş. Onun cevaplarına da ismine tıklayarak ulaşabilirsin. O halde şimdi benim mim cevaplarıma geçelim. 😊


1.Hayat sizce nedir?

Bence hayat, beş harften oluşsa da anlamına birçok şeyi sığdıramadığımız bir anlama geliyor. Hayat, insanlara sunulmuş bir fırsat aslında. İyi bir insan olup fayda sağlayacak bir şekilde yaşayıp yaşamamak yine bizlerin elinde. 


2.Sen nasıl bir insansın? (Olumlu-Olumsuz)

Güler yüzlü, paylaşmayı ve yardım etmeyi seven biriyim. Yaşıma göre olgun davrandığım söylenir genellikle ki ben de bunun doğru olduğunu düşünürüm. Ama yitirmediğim çocuksu bir yanım da vardır. Onu da çok severim.😊 


3.İnsanlar sizi hiç üzüp kırdı mı?

Elbette olmuştur. Birkaç gün ben de üzülürüm bu durum karşısında ancak sonraki günler akışına bırakmaya çalışırım. 


4.Sizce dost nedir?

O kadar güzel ve ince bir soru ki...
Bence dost; hayatta her ne yaşarsanız yaşayın sizin yanı başınızda olan, yeri geldiğinde birlikte gülüp eğleneceğiniz yeri geldiğinde de beraber göz yaşı dökeceğiniz nadir bulunan insandır. Ve kısacık ömrümüzde zor bulunan insan.













14 yorum:

  1. Güzel soru güzel cevaplar
    Hayat sorusuna harika cevap olmus

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel cevaplandırmışsın :)

    YanıtlaSil
  3. çocuksu yanı bırakmamak lazım zaten ^_^

    YanıtlaSil
  4. çok güzel cevaplar olmuş 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  5. iviit olumsuz bi yanın yok ki hiç zateeeeen :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER