19 Şubat 2019 Salı

SAKURA'YA MEKTUP | BLIPPO KAWAII BOX ÇEKİLİŞİNİ KAZANDIM







Güneşli bir günden günaydınn! 😊
Bu sabah erkenden postanenin yolunu tuttum. Hem biraz sabah yürüyüşü yapıp temiz havayı içime teneffüs ettim, hem de bloglarımız sayesinde tanıştığım Sakura Mevsimi blogunun yazarı, sevgili Sakura arkadaşıma mektubunu gönderdim. 📮

Mektubu hazırlama süreci benim için çok eğlenceli geçti.
En kısa sürede ulaşır inşallah mektubum sahibine.

İkinci bir haberim daha var. Aralık ayında bir çekilişe katılmıştım. Çekilişler bakımından pek şanslı olduğum söylenmese de dün mailime gelen bir mail ile çok mutlu oldum.

Blippo Kawaii Box adında Japon kırtasiye ürünleri satan bir site var. Ve ben bu siteye üye olmuştum, çok eskiden. Mail adresime Aralık ayında bu site tarafından bir çekiliş olacağı söylenmişti. Ben de çok fazla beklentiye girmeden katılmıştım. Kazanan 5 talihli kişiden biri de ben olmuşum. O kadar şaşırdım ki anlatamam. Bu yıl çok güzel sürprizler ve şanslar yaşıyorum. Hadi bakalım hayırlısı.🙈




7 yorum:

 

BİRPEMBESEVER