9 Şubat 2019 Cumartesi

İKİ FİNCAN ÇAY






İçilen çayın yanında giden güzel muhabbetleri seviyorum sevgili okur. 
Sen de benim gibi misin?
Hele ki muhabbet ettiğin kişi ile zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsan ve sohbetine doyamıyorsan içilen çayın yanına şeker gibi geliyor.

Bugün akşam üstüne doğru eski çalıştığım yerden arkadaşımla buluşmaya karar verdik.
Eski çalıştığım yer diyorum. Çünkü kısa bir süre önce istifa ettim ve ihbar süremi doldurdum. Yani şu sıralar çalışmıyorum.
 Biraz dinleniyorum, kendime vakit ayırıyorum. Ama inşallah güzel ve umut dolu haberlerle karşına geleceğim sevgili okur.

Çayın yanında sohbete epey daldık. Kimi zaman güldük kimi zamansa dertleştik.
Daha niceleri olsun bugünlerimiz inşallah sağlıkla birlikte..
Güzel bir akşamdı.



14 yorum:

  1. Hep böyle mutlu ve huzur dolu ol. Yolun , bahtin açık olsun canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. Çok yorulmuştun değil mi.. çok iyi anlayabiliyorum seni. Senin için hayırlısı ne ise o olsun canım Tuğçe ❤️

    YanıtlaSil
  3. İnşaallah en yakın zamanda güzel haberlerinizi de alırız ❣️

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel çayın samimiyetiyle arkadaş sohbeti pahabiçilemez. Güzel haberlerinizide bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Hayalinizdeki işe kavuşmanız dileğiyle mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
  6. ayy ya nasıl olsa bulursun öğretmeniiim sana iş mi yoook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hep neşeli ve olumlu yorumlar yazmanı çok seviyorum Deep,teşekkür ederim. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER