28 Şubat 2019 Perşembe

ŞUBAT BİTERKEN





Sevgili okur,
Günlerim çok yoğun geçse de yüzümü güldüren ve beni mutlu eden olaylar oldu bugün.
Şubat ayı geldi derken son gününü de bugün bitirmek üzereyiz. Hayatımızdan anlar, anılar, yaşlar çok çabuk geçmiyor mu? Ben bazen bu hızlılığa yetişemiyorum, yetemiyorum.

Bugün akşam saatlerinde öğrencilerimden K. ' den bir mesaj aldım. Kendisi benim lise son sınıf öğrencim olurdu. Aramızda bambaşka bir iletişim, sevgi vardır. 

Kurumdan ayrıldığımdan beri doğru düzgün eğitime gitmediğini ve sonrasında da raporunun yenilenmediği haberini aldım ondan. Ve onun adına biraz üzüldüm doğrusu. Henüz liseyi bitirmemiş ve tam olarak Türkçe-Matematik konularına hakim değilken raporu yenilenmemiş. İnşallah itiraz hakkı ile tekrar 1 yıl eğitime devam etme şansı olur.

Şubat ayı..
Benim için sürprizlerle dolu olan ve çabuk geçen bir ay oldu. 
Eğitim için geldiğim Samsun'da kar görmezken, ben yokken iki gün kar yağan İstanbul'a çok gitmek istedim. Ve sanırım en çok da yerimi özledim..


5 yorum:

  1. inşallah o güzel öğrencinin eğitimi devam eder..ah ah İstanbul kâr yağıdı ama bizim buralarda hiç tutmadı dilerim herşey gönlünce olur canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. ne çabuk özlediin hihihi :) hadi öğrencinin durumu düzelsiiin :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER