2 Mart 2019 Cumartesi

BLOG YAZARLARINI TANIMA | MİM






Martın 1'i, hava burada çok güzeldi.
Güneşli ve ılık hava baharın habercisiydi.
Güzel bir mim cevaplayacağım şimdi. Sevgili arkadaşımız Renkli Hayaller Fabrikası yazısında beni mimlemişti. Onun mim cevaplarına ise ismine tıklayarak ulaşabilirsin.
O halde sorular başlasınn! 


1.Nerelisiniz?

Doğma büyüme İstanbulluyum. Ama çocukluğumdan beri Bursa'ya çok gidip geldiğimden kendimi Bursa'ya da ait hissediyorum. 🙈


2.Burcunuz nedir?

Akrep. Her özelliğini yansıtmasam da insanlara burcumu söylediğimde bir şaşırma yüz ifadesi ile karşılaşıyorum. 


3.Bloglarda en çok ilginizi çeken şeyler?

Samimi bir duygu ile yazılan cümleler, tema, hoşuma giden yazı içerikleri.


4.En sevdiğiniz mevsim nedir?

Tam bir kış sevdalısıyım. Soğuk olmasına rağmen dışarıya çıkar o kardan adamı itina ile yapmaya çalışırım. Çocukluğumdan beri hep bu böyledir. Ancak son yıllarda ne yazık ki doyasıya kar görmüyor şehrim.


5. Yabancı diliniz?

Mektup arkadaşlarımla İngilizce konuşurum. Bazen mesajla bazen görüntülü. Az biraz da Japonca ve Korece kelimeler biliyorum.


6.En son okuduğunuz kitap nedir?

Şu sıralar zamanım olmadığından kitaplarımdan uzak kaldım. Çok üzülüyorum çok...
En son okuduğum kitap, Bahçe.


7.Hayatınızda pişman olduğunuz bir şey?

Hayatta elbette pişmanlıklar yaşarız. Ama bu pişmanlıklar da çok uzun sürmemeli. Çünkü yaptığımız her bir davranışın bir sonucu olduğundan dolayı yeni yeni şeyler öğreniyoruz. 


8.Çantanızdan eksik etmediğiniz eşyalardan bazıları?

Nemlendirici, ıslak mendil-peçete, blog defterim ve küçük not defterim, kalem.


9.En sevdiğiniz içecek?

Orta şekerli sütlü Türk kahvesi.


10.Blogunuzdan hiç para kazandınız mı?

Hayır.


Bu yazımı okuyan ve yapmayan herkesleri mimledimm! ^-^




15 yorum:

  1. çok güzel ve keyifli bir mim olmuş 😊ah ah Istanbul bizim buralara uğramadı kar 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl da kara doyamadık🥺
      Benden de sevgiler kocaman!🌸🤗

      Sil
  2. Çok tatlış, samimi bir mim olmuş eline sağlık Tuğçecim :)

    YanıtlaSil
  3. En kısa zamanda kitaplarla haşır neşir olursunuz inşaallah :) Keyifli bir mimdi çok güzel cevaplar vermişsiniz. İlk soru için bende de öyle hissiyat var başka şehri memleketim hissediyorum :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. Yaa çok sevindim Mim'i yapmana 💗🙈 Çok tatlı olmuş

    YanıtlaSil
  5. Çok keyifli bir mim oldu blog dünyası için , bende yazmıştım bu mimi :)

    YanıtlaSil
  6. güzel mim olmuş.
    kaleminize sağlık
    orta şekerli kahve ortak yanımız olmuş

    YanıtlaSil
  7. ay sen mi akrep ha ha haa :) defterleer evet eveet :)

    YanıtlaSil
  8. Nihayet kışçı biri daha oh be :) şekerli türk kahvesini de shipledim :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER