20 Mart 2019 Çarşamba

SON 3 2 1 GÜN







Son 3 gün! 
Eğitime başlayalı neredeyse bir ay olacak. Samsun'da geçirdiğim günlerde çok şey tecrübe ettim.
Öncelikle ilk defa şehir dışına tek başıma çıkıp bu kadar uzun bir süre ailemden ayrı kalarak geçirdim. Farklı bir şehir ve şehrin hayatını, insanlarını görüp tanıma fırsatım oldu.

Bu eğitim sayesinde bir sürü yeni arkadaşlıklar edindim. Kimisi ile yıllardır tanışıyormuşuz hissine bile kapıldım. Güzel dostluklar kurduğuma inanıyorum bu eğitim vesilesi ile.

Bu dört haftalık süreçte çok sıkılıp, bunaldığımız oldu. 
En çok da ev yemeklerini yemeyi özledim.
Şimdi bu hizmetiçi eğitimin bir de sınavı olacak. 
Cuma günü.

Günler yaklaştıkça hem bir telaş hem bir heyecan sarıyor beni. Bir yandan yaşadığım şehre, sevdiklerime dönecek olmamın mutluluğu diğer yandan da sınav telaşı...

Bu hafta boyunca süren kafamın içinde bitmek bilmeyen bir sürü soru var. Sanırım bu soruların sesi cuma günkü sınavdan sonra durulacak. Derslere çalışmaya devam..

Huzurlu geceler sevgili okur! 🌛



4 yorum:

  1. ayyyy sınavda çok çok başarılar sanaaa. hadi az kaldı. senin hoş yazılarınlaa zaman çabuk geçti ki hihiiii )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de öyle çabuk geçti ki Deep.. Bak bugün son gündü. :')

      Sil
  2. Sınavında başarılar canım. Şehir dışı gezileri güzeldir.:)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER