21 Aralık 2019 Cumartesi

Malezya'dan Mektubum Var






Günlerden cumartesi.
Benim için yoğun ve yorucu bir gündü. 
Eve geldiğimde bir paket karşıladı beni. Açıkçası bu paketin geleceğini bilmiyordum. Malezyalı mektup arkadaşım bir sürpriz yapmış benim için. Paketi açıp içindekileri çıkarttığımda büyük bir heyecan sardı beni.

Geçtiğimiz ay doğum günümdü. İnce fikirli arkadaşım küçük bir paket hazırlamış ve uzunca bir doğum günü kartı yazmış benim için. Nasıl mutlu olduğumu tahmin et sevgili okur. 

Bazen diyorum ki mektup arkadaşlarımla yüz yüze görüşmemiş tanışmamış olsam bile çevremdeki içi yapay ama doğal görünmeye çalışan insanlardan daha sahici daha samimi ve daha doğal geliyorlar.

Sevgili Nana'nın yazmış olduğu doğum günü kartını defalarca okumuş olabilirim sevgili okur. Ardından göndermiş olduğu hediyeleri inceledim. Telefon kılıfını çoktan kullanmaya başladım. Hatta çikolatalardan birini de yedim.😊

Günüme mutluluk kattı bu ufacık paket. Ufak olmasına sakın aldanma çünkü içinde bir sürü mutluluk, ince düşünceler, sevgi var. 

Hayatından mutlulukları eksik etme sevgili okur,
huzurlu geceler!





15 yorum:

  1. Ne kadar ince bir davranış mektup arkadaşınızın yaptığı, ne kadar özel bir yere koymuş sizi🤗O zaman sürprizlerle, hayatın size sunduğu hediyelerle dolu bir yıl olsun yeni yaşınız 🎂✨🎉🐞🙋‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar düşünceli bir arkadaş ki.. :) Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Mektup arkadaşı mı yaa ne güzel. Ben de liseye kadar mektup gönderirdim çok da severdim o heyecanlı bekleyişi. Nerden edindiniz arkadaşı, hangi siteden yani? Dilimi geliştirmek için iyi bir yol olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mektup arkadaşlığı çok güzel bir hobi kesinlikle. :)
      İnstagram üzerinden tanışmıştım. Ayrıca mektup arkadaşlığı için birçok farklı siteler de mevcut. Bununla ilgili bir yazı paylaşmıştım blogumda. Linkini buraya bırakacağım, sevgiler. :)

      Sil
    2. https://birpembesever.blogspot.com/2019/05/mektup-arkadasligi-nedir-ve-mektup.html

      LİNK BURADA

      Sil
  3. Yaa ne güzel ama çok pahalı olmuyor mu bu kargo işleri ve nasıl mektup arkadaşı ediniliyor ki bir site vardı palpen mi ne orayı pek beğenmemiştim ⛄🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pahalı oluyor. :') Gümrük vergilerine de zam geldi. Artık postan gelince gönderim ücreti ödenmiş olsa bile almak için para ödüyorsun paketin ağırlığına göre. -,-
      Penpal sitesini mi diyorsunn?

      Sil
  4. ay yeni yaşın ve yeni yılın neşeli huzurlu geçsiiin bol gezmeli bol dizili bol bol çocuk eğiterek :) nana hatırlıyom oleey hayat güzeel :) malezya dizilerini çok sevdiğim için onları çok seviyoom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için kocaman teşekkürler. :)
      Malezya dizisi izlemedim hiç. Sen paylaşmıştın blogunda oradan bakıp izleyeceğim. :)

      Sil
  5. Lise dönemimde benim de mektup arkadaşlarım vardı. Benimkiler yurtiçi ve FENERBAHÇELİLERDİ. Güzel günlerdi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzelmiş. :) Benim mektup arkadaşlığıyla yolum üniversite yıllarında kesişmişti. :')

      Sil

 

BİRPEMBESEVER