8 Aralık 2019 Pazar

Love with Flaws





Love with Flaws, 2019 Güney Kore.

Güncel bir dizi. Başrollerde Ahn Jae Hyun ve Oh Yeon Seo yer almakta.
Ahn Jae Hyun, gençliğindeki dış görüntüsü yüzünden arkadaş çevresi tarafından dışlanan bir çocuktu. Onun böyle bir süreci yaşamış olması şimdiki görüntüsünü mükemmelliyetçi kılmakla birlikte insanlar tarafından ilgi odağı olmak gibi bir takıntısı vardır.

Oh Yeon Seo ise bir lisede beden öğretmenliği yapmaktadır. Sıradan bir hayatı sahip olan kadın karakterin üç tane erkek kardeşi vardır. Bu erkek kardeşleri kızlar tarafından ilgi odağı olduğu için bu durumdan epey şikayetçidir. 

Bir akşam lise mezunlarının toplanacağı bir akşam yemeği davetiyesi alır. Buna katılmaya pek hevesli olan Oh Yeon Seo, geçmişte görünüşünden dolayı arkadaşlık teklifini reddettiği Ahn Jae Hyun ile karşılaşır. İkili birbirini tanır ve zamanla birbirlerine yakınlaşmaya başlarlar. Ve aralarında komik olaylar gerçekleşir.

32 bölümden oluşuyor ancak her bölüm yarımşar saat sürüyor. Romantik- komedi türünde eğlenceli, hoş bir dizi.

4 yorum:

  1. ay şimdiden sevdim bunu. aldım listeye. extraordinary you bitirdim çok hoştuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok komik bir dizi. Özellikle Ahn Jae Hyun'u başrolde görüyoruz. Önceki dizilerde hep yan rollerdeydi.

      Sil
  2. Ayyy çok sevdim ben bu diziyi , çok komik :D ortanca abi intihar etmiş onun sahnelerinde üzülerek izliyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik-komedi konusunu karakterler de çok başarılı üstlenmiş. :) Şu aralar bakamıyorum diziye. :')

      Sil

 

BİRPEMBESEVER