16 Aralık 2019 Pazartesi

SEVGİLİ DOST #35






Sevgili dost,
Takvim yapraklarındaki sayılara yetişemiyorum. Kimi zaman tek haneli gördüğüm sayılar bir bakıyorum ki çift haneli sayılara çıkıvermiş. Hayatı uzun bir maraton olarak düşünse de insan, aslında değil. Kısa bir maraton. Biz uzun sanıyoruz halbuki bu hayat oldukça kısa.

Sevgili dost,
Duyarsızlaşan insanlar olduk. İnsanlar birbiriyle yarışıyor. 
İyilikler uğruna mı peki bu yarışın gayesi? Asla, hayır. Bu yarış, insanların birbirinin hakkını ihlal etmesi üzerine bir yarış. En çok ihlal eden, kendini bir şey başarmış sanıyor.

Sevgili dost,
İki güvercinim var. 
Her gün muhakkak balkonuma uğruyorlar. Geldiklerini de seslerinden anlıyorum. Bir avuç bulgur koyuyorum, onlar yerken bir yandan da fark etmeden izliyorum.

Sevgili dost,
Etrafında birinin olmasını beklemeden küçük iyilikler yap.
İyilik yapmak için birçok sebep var.




10 yorum:

  1. Sevgili Tuğçe. Artık dünyada aç kurtlardan daha zararlı olmaya başladı insanlar. Ben bilhassa siz gençler adına çok endişe duyuyorum. Hadi duyarsız ve empati yoksunu olduklarını bir yana bırakalım, etraf cani ve acımasızlarla dolu. Hepiniz Allah'a emanet olun yavrum.
    Ben de senin gibi düşünüyorum. Zaman uçarcasına geçiyor gerçekten.
    Sevgiyle gözlerinden öpüyorum Tuğçe'm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ece Ablacığım,
      Dediklerinde o kadar haklısın ki. Etrafımız kötü niyetli,çıkarcı, duyarsız insanlarla dolu. Bazen güvendiğin insanların bile samimiyetini sorgulayabiliyorsun.
      Güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum. Sen de kendine çok dikkat et, huzurlu geceler! :)

      Sil
  2. takvim yapraklarına yetişemeyen tek ben değilmişim zaman bazen sedan bile hızlı akıyor gibi geliyor bana:)))

    YanıtlaSil
  3. ay bayıldım güvercinlerineee izlemenee :) hayat kısa kitap film müzik dizi gezcek yer uzun hihihi :)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraftaki kediyi hemen sevesim geldi, güvercinlerine benden de selam et :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kedi bahçemizin en güzel kedilerinden birii. :) Oluur, iletirim elbette. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER