12 Aralık 2019 Perşembe

Sessizlik, Yağmur ve Biraz da Mutluluk





Vesveseler, birtakım kuruntuları ve kaygıları da peşi sıra beraberinde getiriyor bence. Bir insan kafasına en çok neyi takarsa o başına geliyor. Bir nevi hayatımızdaki olumlu ya da olumsuz şeyleri aslında düşüncelerimizle kendimize çektiğimiz de oluyor. ''Güzel düşün güzel olsun'' sözünü hayatımızın en üst köşesine yazmalıyız.

Bulunduğumuz şehirlerde her türlü insan yaşamakta sevgili okur. Sen güne güzel de başlasan hayata  olumlu da baksan ya bir toplu taşıma aracında ya iş yerinde ya da yolda yürürken seni olumsuz şekilde etkileyecek bir olay yaşanabiliyor. 

Böyle durumlar karşısında da günümüzün tamamını etkilemesi yerine o olayın o an içinde yaşanıp son bulmasını bilmemiz gerekiyor. Yoksa tüm gününü olumsuz bir şekilde etkilemekle beraber çevrendeki insanlara da negatif enerjiler dağıtırsın. Bunu yaşamamak adına anı o an içinde yaşamak ve bitirmek gerek. 

Bu akşamüstü yağmura yakalandım. Atkımı başıma sardım ve sessiz sakin olan sokak kaldırımlarında yürüdüm. Yürürken bir yandan da düşündüm. Zaman zaman düşüncelerimle konuştuğum da oldu. Sonra yolumun üzerindeki bir kediyi tam sevecektim ki iki defa mırladı. Onu hiç rahatsız etmeden yoluma devam ettim. 

4 yorum:

  1. Ne zaman güne ekstra pozitif başlasam mutlu uyansam ve bugün kimse beni üzemez desem, o gün sabrım muhakkak deneniyor :) Ama yılmak yok, insanlar zor yaratıklar ve biz farkındalıklı insanlar güçlüyüz, bizi üzemezler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da bazen öyle oluyor. :')
      Ama dediğin gibi yılmak yok, zorluklara rağmen pes etmeden güçlü olmak gerek. ^-^

      Sil
  2. düşüncelerinle nasıl konuşuyon yaaa :) deneyim bakayım, düşüncelerim konuşcak mııı hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bazen konuşuyorum hihihi. ^-^ Mesela aklımdan bir düşünce geçiyor sonra iç sesim ona cevap veriyor filan. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER