31 Aralık 2019 Salı

SEVGİLİ OKURUM





Sevgili okur,
Bak, uzun sandığın o bir yıl hemen bitti. Yaşlar birer ikişer geçerken hayatımızdan insan, asıl mühim olan şeyin kendisi olduğunu geç de olsa fark ediyor.

Hayatta var olduğu sürece hiçbir insan umudunu yitirmemeli, umut tohumlarını kalbine ekmeli. Ki zamanı geldiğinde o tohum yavaş yavaş büyüsün, filizlensin. Bundan sonrasında ise o filize iyi bakmak yalnızca senin elinde olacak. 

İyiliklerle, kötülüklerle hatta talihsizliklerle dolu tam tamına 365 gün geçirdin. Kimi insanlara hoş geldin dedin, kimineyse elveda. Ama her şeyden en önemlisi her yeni güne gözlerini açma şansını elde ettin bu yıl. 

İyilikler yapmaya devam ettin. Kötülüklere rağmen. 
Bu yüzden kalbin iyi hissetmedi mi?


Sevgili okur,
Bence yeni bir yıla öncelikle kendine bir mektup yazarak başla.
Bilmiyorum, daha önce hiç mektup yazdın mı? Kağıt ve kalemle buluştu mu ellerin? Tüm bu soruları bir kenara alalım ve sen bir kağıt, kalem al eline. 
Ve ilk cümlene mektup satırlarına kendi adını yazarak başla. 😊



6 yorum:

  1. İyi yıllar sevgili Tuğçe, musmutlu günler dilerim sana :)) Daha önce kendime mektup yazdım ama en son yazdığıma okuma yılı koymuşum, bir türlü okuyamıyorum ne yazdığımı da unuttum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Okunma yılı olan mektup muu;? Bunu hiç denememiştim. Ben de yazacağım inşallah kendime okunma yılı olan bir mektup. Bu fikri sevdim. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Kendine mektup yazmak...Bunu hemen denemeliyim.
    Mutlu yıllar şimdiden....

    YanıtlaSil
  3. çok güzel düşünce. bunu günlüğümde dapayım. umut ve iyilik hıhım :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER