6 Aralık 2019 Cuma

Avusturya'dan Kartpostal ve Magnet | POSTCROSSING




kartpostal



Yeni bir kartpostal ile buradayım sevgili okur.
Gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi, mektuplaşmayı ve kartpostallaşmayı çok seviyorum.
Dünya genelinde Postcrossing olarak bilinen kartpostal takasının, ülkemizde de artık yaygın hale geldiğini düşünüyorum. Bunun en iyi örneklerini bloglardan ve sosyal medya kullandığım zamanlardan biliyorum.  Kartpostal yazmanın yaygınlaştığını görmek benim için mutluluk verici bir neden. Çünkü unutulmaya yüz tutan güzel bir olayı tekrar gün yüzüne çıkartmak oldukça zahmetli ve zor bir süreç.

Her şeye rağmen yerine sağ salim ulaşan bir kartpostalın verdiği sevinç ise tatmaya değer. Bugün sana göstermek istediğim birbirinden güzel kartpostallar Avusturya'nın başkenti Viyana'dan. Belirtmeliyim ki kangurunun olduğu kartpostalı çok beğendim. Avustralya ile çok karıştırıldığından olsa gerek böyle mizahi bir kartpostal yapmışlar. Viyana, Avusturya'nın en kalabalık kenti olmakla birlikte tarihi zenginliği ve dokusuyla dikkatleri üzerine çeken bir şehir.

Neredeyse her kartpostal yazımda bahsettiğim şeyi bu yazımda da yenileyeceğim. Kartpostal yazın ve gönderin. Kartpostalın gelmesini beklemek, o süreci yaşamak tarifi imkansız bir mutluluk.



15 yorum:

  1. Kartpostal yazmak ve okumak hiçbir iletişim aracında hissedilemeyen şeyler hissettiriyor. Anlık iletişim olmadığı için geniş zaman dilinde yazmak, en kısa ve yoğun şekilde kendini ifade etmek zorunda kalıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, sana katılıyorum. Kartpostal yazmak, mektuplaşmak güzel duygular hissettiriyor insana. Ayrıca anı olarak da saklama imkanın olabiliyor. :)

      Sil
  2. Kaleminize sağlık 😊 güzel bir aralık ayı sizinle olsun 😊

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu zevkle takip ediyorum.Vakit ayırmak isterseniz,yeni açtığım bloguma sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çok şirinler ama bunlar😍 valla unuttuk gitti kartpostal atmayı, yeni bir heyecan katmalı aslında hayatımıza💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartpostal unutulanlar arasındaydı ama bence son zamanlarda baya arttı kartpostallaşanların sayısı. :)

      Sil
  5. Ahh bunlar eskiden ne çok yaygındı. Yazması bile heyecan vericiydi :)
    Ben de yılbaşı zamanlarında arkadaşıma gönderirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski zamanlarda başka alternatifler olmayınca insanlar kartpostallara sarılıyordu. O zamanlarda olmayı isterdim sanırım . :)

      Sil
  6. Ne kadar da şanslısın :D Bana bu aralar gelen giden yok maalesef. Postacılar boykot ediyor beni sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzücü bir durum. İnşallah gelir seninkiler de en kısa zamanda. :/

      Sil
  7. Kartpostallar sayesinde farklı kültürlere kapı aralama şansı elde ediyor insan. :)

    YanıtlaSil
  8. viyanada yılbaşı çok güzel oluyomuş yaa. etkinlikler, konserler filan :) kanguru yok hihi :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER