19 Aralık 2019 Perşembe

Birtakım Rengarenk İşler






Merhaba sevgili okur,
Epeydir sulu boyamı elime almamıştım. Birden aklıma geldi ve sulu boya defterime yöneldim. Defterdeki yaptıklarıma bakındım. Sonrasında bir türlü kullanmaya fırsat bulamadığım sulu boya kalemlerimi de aldım. Bu kalemleri kız kardeşim doğum günümde almıştı. Ve kalemlerle ilk çalışmamı yaptım.

Sulu boya kalemleri, sulu boyaya göre gerçekten çok farklı. Pigment olarak birbirlerine yakın olsalar da kalemlerin ucu su ile temas ettikçe ve defterde boyadıkça uçları kısalıyor. Bir müddet sonra kalemlerin uçları kısalıyor ve kalemtıraş ile açmanız gerekiyor. Ben yine de boyarken çok eğlendim ve ortaya rengarenk çiçekler çıkıverdi.

Özellikle kalemler içerisinde mavi tonlarını çok sevdim. Sanırım yakın zamanda daha farklı bir çalışma ile mavinin tonlarıyla yeni bir çalışma yapabilirim. 

Uzun zamandan sonra tekrar sulu boya defterimi açıp rengarenk sayfalarda kaybolmak kendimi iyi hissettirdi.


15 yorum:

  1. Sulu boya kalem ilk defa duyuyorum. Ne kadar hoş duruyor görselde 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sulu boya kalemleri varmış böyle, çeşit çeşit hem de. Ama bence sulu boyanın kendisinin yerini tutmaz. :)

      Sil
  2. Sulu boya en sevmediğim boyaydı eskiden her yere bulaşırdı seyrekti asla istediğim görüntüyü oluşturmazdı bu kalemler baya farklı sadece adı sulu sanrm çok hoş gözüküyorlar. Nerden alındığını paylaşabilirseniz biz de alalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çocukken pek sevmezdim. Şimdi anlıyorum ki bana sulu boyayı sevdiren bir öğretmenim olmamış. :)
      Bu kalemler ve setleri sanat&hobi malzemeleri satan kırtasiyelerde bulunuyor. İnternet üzerinden de kolaylıkla ulaşabilirsiniz. :)

      Sil
  3. Her rengi ayrı güzel ve resimler de harika duruyor, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Sulu boya kalemini ben de ilk defa duydum ama çok güzel görünüyor renkleri ve çizimlerin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kalemler de varmış. Ancak tam olarak hala nasıl kullanıldığını çözemedim. :) Deneyeceğim zamanla. ^-^

      Sil
  5. bu kalemleri heç kullanmadım. ay hoşuma gitti aklımda olsuun :) mavi hıhım piku :)

    YanıtlaSil
  6. Evet, fırça ile yapması başlarda biraz zorluyor ama insan zamanla alışabiliyor. :) Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için sevgili İlkay. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER