5 Nisan 2020 Pazar

YENİ ÇİZİMLER






Merhaba sevgili okur!
Bu yazıyı yazıyor olduğum için çok mutluyum. Çünkü yepyeni çizimlerle bloguma, çizimlerimi seninle paylaşmaya geldim. 

Bu çizimleri çizerken sulu boya blok defterimden bir yaprak aldım ve onu iki parçaya ayırdım. Yarım sayfa benim için yeterli olunca üzerine çizmek istediğim küçük parçalı objelerin resimlerine bakarak önce kurşun kalemle bastırmadan çizmeye çalıştım. Bu aralar bu tarz küçük objelere merak saldım. Ve sanırım bu konu üzerine de yoğunlaşıp çizimlerimi geliştireceğim. 

Objelerin tamamını çizdikten sonra boyama kısımlarına geçtim. Ve tabii en sevdiğimiz kısım, boyama. 😊 
Bu kısımda çizimlere göre sulu boya ve marker kalemlerle renklendirdim. Hatta bazı yerlerde de stabilo kalemlerden yardım aldım. Marker kalemler, anime çizimlerinde kullanılan kalemler olarak biliniyor. Bu küçük çizimler için ideal olduklarına kanaat getirdim.




Boyamayı tamamladıktan sonra her objenin kenarlarını kalınlıklarına göre Sakura kalemlerle geçtim.

Yavaş yavaş renklenince ortaya çıkan çizim de gözüme güzel gözükmeye başladı. Çalışmayı bitirmeye yakın neden aşama aşama çekmedim diye düşündüm. Onu da bir sonraki sefere yaparım artık. 


Ve son hali. 
Bu çalışma üç saatimi almış olsa da yaparken hem keyif aldım hem de ortaya çıkan son halini çok beğendim.

Huzurlu ve mutlu günler!



33 yorum:

  1. Çok tatliş olmuşlar eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyorlar. Tebrikler.

    500. izleyici olmaktan da şeref duydum. :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa çok güzeeel! Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuşlar eline sağlık :) Ben de hep ajandama böyle şeyler çizmeye niyetleniyorum ama beceremiyorum senin palto filan çok güzel olmuş devam etmelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi,
      Güzel yorumun için teşekkür ederim. Kıyafet çizimlerine daha çok yöneleceğim inşallah. ^-^

      Sil
  5. yaa çok güzelleer :) ben de çizimlerimi özledim hepsi boyalarım kelemlerim ve her şey kendi evimde kaldı annemlere gelirken getirmemiştim :) devamını da paylaş böylee çok keyiflii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      Güzel düşüncelerin beni çok mutlu etti, teşekkür ederim. :)
      Çizimlerini görmek isterim. ^-^

      Sil
  6. Yaaa.guzel olmuş bende yapmak istedim:)boyalarım yanımda değil.en çok saksıdaki bitkileri sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Senin çizimlerini görmek isterimm. *-*
      Dimii, çok tatlılar. ^-^

      Sil
  7. Çok güzel görünüyorlar, bayıldım! Emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  8. bende desteklerinizi beklerim
    https://meralkaraarslan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meral karaarslan,
      Elbette, en yakın zamanda uğrayacağım. :)

      Sil
  9. Blogunu çok beğendim ;ben de buralar da yeniyim belki göz atmak istersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buarayabakarlar,
      Merhabalar,
      Güzel düşünceniz için teşekkür ediyorum. Ben de sizi ziyaret edeceğim en kısa zamanda. Sevgiler! ^-^

      Sil
  10. *Çığlık çığlık* ama bunlar çok güzel olmuş kiiii bak hep bana ilham bunlar. Gerçi ben ekrana yapıştırıp çiziyorum ama olsun :) Gerçekten çok güzeller yahu BA-YIL-DIM!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Olumlu geri dönüşler almak beni o kadar sevindir ki. :) Teşekkür ederim güzel yorumun için. *-*

      Sil
  11. Harika olmuş, ellerine sağlık. Çizmeyi, boyamayı ben de çok seviyorum. Ama açıkcası hem zamanım olmuyor, hem de küçük oğlum bir türlü rahat bırakmaz öyle çizerken. Ben de resim çizme meselesini yaşlanacağı zamanlara saklıyorum.😅 Rabbim ömür verorse tabi🤲❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman Aslan,
      Güzel düşüncen için teşekkür ediyorum. :) Evet biraz zaman aldığı doğru. :') Ben de zamanım varken çizim yapayım dedim. İnşallah senin yaptığın çizimleri de görürüm en yakın zamanda. ^-^

      Sil
  12. Çizimlerin çok tatlı olmuş, kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. gündelik yaşamdan kesitler olmuuuuş :)

    YanıtlaSil
  14. Harika görünüyorlar! Çok sevdim, bence devam etmelisin daha da güzel şeyler çıkacaktır eminim :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER