23 Nisan 2020 Perşembe

THE K2







The K2, Güney Kore 2016.

Ji Chang Wook, geçmişte orduda paralı asker olarak çalışmaktaydı. Yeteneği ile adını duyurmuş bir asker olan Ji Chang Wook bir gün yaşadığı trajik bir olay sonucunda artık adam öldüremeyeceğini öğrenir ve kendisine bununla ilgili psikolojik bir tanı konur. 

Oldukça soğuk ve duygusuz biri gibi gözükse de aslında öyle biri değildir. Geçmişinde yaşadığı tatsız olaylar onun kalbini ve duygularını bu şekilde gizlemesine yardımcı olmaktadır.

Eski askere, ülkede herkesçe tanınan ve siyasetçi olan bir başkan adayının karısının koruması olması teklif edilir. İlk başlarda bu teklife sıcak bakmayan eski askerin, başkan adayının kızıyla geçmişte yolu kesişmiştir. 

Başkan adayının kızı, küçük yaşta annesini kaybetmiş ve  katili olarak da onu suçlamışlardır. Bu ailede kirli olayların döndüğünü düşünen Ji Chang Wook, koruma teklifini kabul eder ve başkanın karısı ile işbirliği içinde görünse de aslında amacı başkanın kızını hem üvey annesinin kirli planlarından hem de kötü adamların saldırılarından korumak olacaktır.

16 bölümden oluşan dizi aksiyon, dram-romantik türde.



16 yorum:

  1. Adını çok duyduğum ama izlemediğim bir dizi güzel tanıtım olmuş .
    Dizinin konusunu sayende öğrenmiş oldum .
    Müsait olduğum bir zamanda bakacağim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra,
      Beğenmene sevindim.
      Aksiyon ağırlıklı bir dizi. Oyuncular bilindik olunca bir şans vereyim dedim ben de. :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bir başka gezgin,
      Diziler, filmler biraz vakit alıyor, evet. :')

      Sil
  3. senin önerilerine takılıyorum son günlerde çok güzel çıkıylar buna da bakacağım belli ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzmanamator,
      Bunu duyduğuma sevindimm. İnşallah bunu da beğenirsin. *-*

      Sil
  4. Aksiyon sevenlerin bayılacağı bir dizi :) Başroldeki oyuncunun Healer adlı dizisini de öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ölürsem Kitap Biter,
      Onu hala izlemedim. Baya övgüler aldığını duymuştum Healer'ın. Teşekkür ederim, bakacağım en kısa zamanda o diziye. :)

      Sil
  5. Ji chang wook için izleyim demiştim ama ben sevememiştim belki başrol kızdandır hatırlayamadım çok olmuş yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha Nur Turhan,
      Biraz eski bir dizi. :')
      Bazı yerlerinde benim sıkıldığım oldu. O da çok fazla şirket meselelerini öne çıkartmalarından kaynaklanmıştı.

      Sil
  6. Ben duymamışım diziyi :)) Aksiyon havamda olduğumda bakayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Aksiyon sahneleri çok iyiydi. Keyifli seyirler şimdiden. :)

      Sil
  7. İzleyip çok sevmiştim. İkilinin uyumu gerçekten harika değil miydi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Evett, ben de çok beğendim. Başka bir dizide daha görürüz inşallah. :)

      Sil
  8. ooo bu da izlenirmiş. bu haftasonu bi de when the love blooms başlıyo yeni dizi :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER