2 Nisan 2020 Perşembe

NICE GUY








Nice Guy, Güney Kore 2012.

Kang Ma Roo, üniversite üçüncü sınıfa giden tıp öğrencisidir. Çocukluğundan beri tanıdığı Han Jae Hee'yi sever. Han Jae Hee ise gözü yükseklerde olan ve hep daha iyisine sahip olmayı hedefleyen hırslı bir muhabirdir. Bir gün işlediği bir cinayetten dolayı en yakını olarak gördüğü Kang Ma Ro'yu arayarak hapse girmek istemediğini söyler. Onun için her türlü yardımseverliği ve fedakarlığı göze alan Kang Ma Roo ise kendi geleceğinden vazgeçerek cinayeti üstlenir ardından da hapse gönderilir.

Aradan yıllar geçer ve Kang Ma Roo hapisten çıkar. Sevdiği kadını görmeye giden Ma Roo, Han Jae Hee'nin yaşlı bir adamla zenginliğinden dolayı evlendiğini görür. Ancak Han Jae Hee durumları örtbas etmeyi başararak Ma Roo'un iyi niyetinden yararlanır ve kendi sebeplerini haklı çıkartır.

Zaman geçtikçe işler daha da içinden çıkılmaz bir hal almaya başlar. Jae Hee'nin kötü planlarını ve gerçek yüzünü görmeye başlayan Kang Ma Roo, Jae Hee'nin üvey kızı Seo Eun Gi'yi kendine aşık etmeye çalışarak onu gizli planının içine dahil etmeyi amaçlar.

20 bölümden oluşan dram türünde bir Kore dizisi. Yayın tarihi biraz eski olsa da dizi, konusu ve oyuncu kadrosu ile dikkatleri üzerinde topluyor.

12 yorum:

  1. İzleyeli çok zaman oldu.Sevdiğim bir diziydi.Final kısmı ise tüm o seyrin sonunda daha fazlası olmalıydı dedirten hüzünlü bulduğum bir hikayeydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem,
      Final beni de pek tatmin etmedi ancak dizi genel olarak çok güzeldi. :)

      Sil
  2. Pek dizi izledigim söylenemez blogunuzu takipe aldım izlemekteyim kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
  3. eski olsa da severim. ben kore dizilerini bayağı izlerim. bakarım buna da inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar,
      Harika bir diziydi. Oyuncu kadrosu da tanıdık isimlerden. :)

      Sil
  4. Kore dizilerini çok seviyorum, bunu daha önce izlemedim. Hazır evdeyken bir an önce başlıyorum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaren Deniz,
      Ben de çok seviyorum. *-* İyi seyirler sana da. :)

      Sil
  5. Your review of this film made me interested to watch it too.

    I do not think if in your country, Korean films are also becoming an idol.

    Greetings from Indonesia

    YanıtlaSil
  6. yok ya sana yetişilmez, aştın seeen :)

    YanıtlaSil
  7. İlkay Özgür,
    Evet biraz öyle gerçekten de. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER