9 Nisan 2020 Perşembe

Karantina Günlerinde İlk Dışarıya Çıkış









Virüs salgını ülkemize uğradığından beri bir aydan fazlaca bir süredir evdeyim. 
Mecbur kalmadıkça dışarıya çıkılmaması gerektiği konusundaki telkinleri dinliyordum. Ancak bugün halletmem gereken bir işim olduğundan dolayı evimin yakınlarında bir yere uğramam gerekti.

Sokağa çıktığımda yürümeyi, yürürken rüzgarı hissetmeyi ve güneşi özlemişim. Karantina ile geçen günlerde aslında basit gibi görünün, dışarıda her gün yaptığımız eylemlerin ne kadar da kıymetli ve değerli olduğunu fark ettik.

İnsanlar, yolda yürürken sosyal mesafe kuralına çoğunlukla uyuyor. Çoğunlukla diyorum çünkü bugün bu durumu istismar edenlerle de karşılaştım. Ne yazık ki bu durum çok üzücü. Hala bu durumun ciddiyetinin farkında olmayan insanlar da varmış. Demem o ki mecbur kalmadıkça evden çıkmayın. 

Yolda yürürken bu sevimli kediyi gördüm. Durup ona bakınca miyavlamaya başladı. Yanına biraz yaklaşınca da hemen kaçıverdi. Aslında bu kediyi tanıyorum. Ara ara bahçemize gelir. Mama yer ancak kendini asla sevdirmez.😊






Son günlerde pencerenin önüne bir güvercin geliyor. Ben de özellikle geldiği saatlere doğru bulgur koyuyorum. Sonra o fark etmeden gizlice onu izliyorum. Fakat bugün resmini çekerken yakalandım. 🙈


19 yorum:

  1. güvercinler bizim balkonu yuva yaptı doğa kendisine geliyor..

    YanıtlaSil
  2. Kedi fotoğrafına bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. Selamlar sizleri takipteyim sizde son yazıma yorum yapıp takip ederseniz çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben dışarı çıktığımda sanki dışarıda olmayı unutmuşum gibi hissetmiştim. Gözlerim kurumuştu hemen. :D Bir de artık dışarısı pismiş gibi geliyor :D
    Bu iki dost ne güzeller öyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      O hissi ben de yaşadım. Zaten insanlar birbirinden fazlasıyla kaçarak yürüyordu. :')
      Evett, çok tatlılardı.

      Sil
  5. Eveett benim de var böyle sevimli bir güvercinim😍Ben neredeyse başından beri 3_4 günde bir çıktığım market alışverişi dışında hep evdeyim. Ama haklısın maalesef duyarsız çok insan vardı, hala da var😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata Dair,
      Ne kadar güzell. :) Onların doymasına vesile olduğunu bilmek, insanın kalbine huzur ve mutluluk veriyor.

      Sil
  6. bulgur ile günlük sadakanı vermişsin..

    YanıtlaSil
  7. Bu zorlu günler geride kalacak. Biz de bazı nimetlerin farkına varıp farkındalık oluşturacağız. Madem ki bu dünyada varız; hayvan dostlarımızı asla unutmayacağız. Biraz tarhana, biraz bulgur, biraz ekmek kırıntısı ne varsa evimizde ve elimizde gereğini yapacağız. Havalar gittikçe güneşleniyor onların su ihtiyacını gideren su kapları koyacağız. kapı önlerine, bahçelere ve pencere kenarlarına. Ne yaparsak insanlık idealinde o kadar şuurluyuz bence vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profösör,
      Kesinlikle, farkında olmadığımız birçok şeyin farkına varmamıza sebep oldu bu günler.

      Sil
  8. Çok güzel hissettirdi yazın bana, dışarıya çıkmaya çok özlem duyuyorum..Karantina bittikten sonra nasıl olacak merak ediyorum, gerçekten arkadaşlarımıza,sevdiklerimize sarılıp şüphe duymadan çimenlerde parklarda oturabilecek miyiz? Büyük soru işareti.. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem,
      Bitmesini dört gözle bekliyorum ben de. :') İnşallah bu virüsten arınır ülkemiz bir an evvel.

      Sil
  9. Son günlerde bizim balkona da geliyor canım güvercinler. Ne güzel yapmışsın sende bulgur vererek. Yakalanma fotoğrafın da çok tatlıymış ama :)

    YanıtlaSil
  10. İlkay Özgür,
    Dışarıya çıktığımda ilk gördüğümde ben de bir duraksadım. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER