7 Aralık 2020 Pazartesi

Birtakım Uğraşlar

 




Merhaba sevgili okur.
Virüs hayatımıza girdiğinden beri günlerimizin çoğunu evlerimizde geçirir olduk. Online alışverişler de eskisine göre daha çok rağbet görmeye başladı. Geçtiğimiz haftalarda ihtiyacım olan bir ürünü internet üzerinden sipariş ettim. Ürün elime ulaşınca görseldeki ile hiç alakası olmadığını anladım. Ürünün satıldığı platformda bir sürü yorum vardı. Bütün yorumları okumaya da açıkçası benim pek vaktim yoktu. Biz de ürün iadesi yapıp bugün kargoya verdik. 


Bazı insanlar sahtekarlıkta işinin ehli olmuşlar. İnsanları kandırmak bir yana kendi vicdanları nasıl rahat ediyor, bilmiyorum. Böyle olumsuz duygular ve düşünceler insanların kalplerinde yer edindikçe bu sefer iyi olan duygu ve düşüncelere yer kalmıyor. Kötülükler insanın kalbini, ruhunu, aklını ele geçiriyor. Bir insanın böyle olması toplumu tümden etkilemeye başlıyor. 

Unutulan değerler gün yüzüne çıksa da suç asla o kimsenin kendisinde olmuyor. Çünkü bu sefer de insan etrafına ego duvarlarını tek tek dikmiş oluyor. Mütevazilik de tıpkı unutulan diğer değerler gibi tarih olmaya başlıyor. Yitip giden değerlerin yeniden gün yüzüne çıkması dileğiyle.
Huzurlu akşamlar.


13 yorum:

  1. Bak ne dicem geçen nevresim takımı sipariş verdim..şimdi takım diyince ne anlarsın yastık kilıfı çarşaf yorgan kılıfı dimj..bize gelende çarşaf yoktu..bi baktım sey dediği 2 üründen oluşuyormuş.al sana dolandırıcılık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazmadan geçmiyim dedim..kalan sipariş verdiğim diğer nevresim takımlarıda geldi..Ben 3 tane istemiştim 4 adet geldi ahahaa ee noluyo bu sefer ben mi onları kazıklamış oldum..bişeyler oldu ama neyse naaplaım artık:)

      Sil
    2. KAHVE ZAMANI,
      İş ahlakı bilmeyen böyle insanlar da var ne yazık ki. Biz de ürünü iade ettik, para iadesi de yapıldı. Sonra satıcının ürün hakkındaki yorumlara da yorum bıraktık ki başkası da mağduriyet yaşamasın.
      Sizin için de üzücü bir durum olmuş. Dilerim bir daha yaşamayız böyle bir şey.

      Sil
  2. Başıma gelir böyle şeyler...
    Ama insanlara kızamıyorum, insanın yeni evrimi bu.
    Dolandırıcılık her zaman var aslında.
    İnsanın insana yaptıklarından sonra bunlar sadece komik geliyor bana.
    Neyse ki iade etme hakkımız oluyor bunlar da ama ya insanlarda?

    YanıtlaSil
  3. ne yazık ki bu tür durumlar çok yaşanıyor benimde bir arkadaşım şipşak fotograf makinesi sipariş etmiş kendisine gezer terlik gelmişti hatta bir tek kendi değil 4-5 arkadaşı ile spariş etmişler hepsi mağdur olmuştu.bende bu kadar olmasa da seninkine benzer durumlar yaşadığım için internet alışverişi yapmak istemiyorum ama bir yerde mecbur kalıyorsun umarım iyi insanlarla karşılaşırız hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Dolandırıcılık olayları çok yaygınlaştı, dikkat etmemiz gerekiyor.
      Teşekkür ederim düşüncelerin için.

      Sil
  4. Yorumlara bakmadan almamak gibi alışkanlık edindim :) dediğin gibi kimsenin vicdanı kalmamış, vicdana bırakırsak daha çok üzülürüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavinindenizi,
      Yorumlara da göz gezdirmek gerekiyor, çok haklısınız. Ama bir sürü yorum olunca da insan hangi birine bakacağını şaşırıyor. Vicdan sahibi insan bulmak da zorlaştı.

      Sil
  5. ürün tanıtımda ne kadar iyi gösterilirse gösterilsin yorumlar çok önemli oluyor yaa olumsuz bir yorum görünce diğer iyi yorumlara rağmen uzaklaşıyorum ben internet alışverişlerinde dikkat etmek lazıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      Yorumlar baya etkili oluyor, doğru söylüyorsun.

      Sil

 

BİRPEMBESEVER