1 Aralık 2020 Salı

Sevgili Dost #45

 





Sevgili dost,

Papatyaları çok severim, bilirsin beni. Gördüğümde bile yüzümü bir tebessüm alır. Bana baharı, saflığı, temizliği çağrıştırır güzel papatyalar. Temiz bir kalbin ve sevginin simgesi gibidir aynı zamanda.


Sevgili dost,

İnsan büyüdükçe hayata olan bakış açısı da  daha farklı şekillenmeye başlıyor. Her yaşımız hatta yaşadıklarımız bizi olgunlaştırıyor. Geçmişteki yaşlarımız bizi bugünkü biz yapıyor. İnsan her yeni  yaşında bir yaş daha yaşlandığını düşünse de aslında olgunlaşıyor da. Düşünmek ve daha temkinli davranıp yaşamak için çaba sarf ediyor.


Sevgili dost,

Bak bu yıl da bitti bitiyor. Senin de hep söylediğin gibi zaman hızlı geçiyor. Hayatın hengamesinde yorulduğunu hissettiğin vakit durmaktan korkma. Kendinin, düşüncelerinin, kalbinin ne istediğini dinle. Önce kendine bunun için fırsat ver çünkü hayat sandığımızdan da çok kısa.

Sevgili dost,

Sonbaharda açan papatya gibi güzel günlerimiz olsun!


16 yorum:

  1. Papatyaları ben de severim :) Kendi öz enerjileri var gibi hissediyorum :) Güzel papatyalarla karşılaşmanı diliyorum :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu,
      Teşekkür ederim, huzurlu ve mutlu günler! :)

      Sil
  2. Bu papatyayı ben vermiştim sanaa ^^ Ne güzel yazmışsıın kalemine sağlık canikom

    YanıtlaSil
  3. Papatyaları bende severim. Hatta en sevdiğim çiçektir.Papatya güneş misalidir hayatın canlılığını,saf ruhunu temsil eder :) Bize de bu kargaşa da papatya olmak düşüyor sanırım. 😊 Katılıyorum size fırsat vermek gerek ne demiş Cemal Süreya "Hayat kısa kuşlar uçuyor."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında,
      Papatyayı güneşe benzetmen ne güzel olmuş. :) Cemal Süreya'dan olan alıntıyı da beğendim. ^-^

      Sil
  4. Yazmasam olmazdı..
    Papatya gibiğsiiinn beyaz ve inceeee:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAHVE ZAMANI,
      Çok eski bir şarkıdır o. Ben de dinlemeyi severim. :)

      Sil
  5. Papatyaları ben de çok severim. En sevdiğim bile olabilirdi hatta ama diğer çiçekleri görünce gönlüm kayıveriyor onlara da. İç açan bir yazı olmuş. Güzel dilekler için de teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      Evet aslında tüm çiçekler güzel. Ama bana papatyalar çok daha güzel geliyor nedense. :) Ben teşekkür ederim düşünceleriniz için. ^-^

      Sil
  6. Ne güzel dilekler, umarım gerçekleşirler :)

    YanıtlaSil
  7. peubilgenin yorum kutusuna bişiler olmuuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Söyledim ama sorunu bulamadık. Hala aynı mı?

      Sil

 

BİRPEMBESEVER