25 Aralık 2020 Cuma

Günler Geçip Giderken

 




Sevgili okur, aralık ayının son haftasına da yaklaşıyoruz. Biliyorum, zamanın hızına benim gibi sen de yetişemiyorsun. Aslında son günlerde verimsiz geçen günlerimin olduğunu bilmek beni üzüyor. Uyku düzenim biraz bozulunca tüm günümün gidişatını etkiliyor. 

Erken uyandığım günlerde kahvaltıdan önce sabah yürüyüşlerine çıkardım. Bugünlerde yürüyüşe çıktığım günleri özlediğimi fark ettim. 

Herkesin hayatında belirsizlikler yaşadığı zamanlar olmuştur. Son birkaç aydır ben de belirsizlikler içerisinde bir yerlerden gelecek olan güzel bir haberi bekliyor gibiyim. Düşüncelerin belirsizliklerinde kaybolmak da yorucu. Günlerimin çoğunun evde geçiyor olmasına rağmen bu düşünceler beni yoruyor ve yormaya da devam ediyor. 

Bize verilmiş olan bu hayatın uzunluğunu bilmiyoruz. Bu yolun inişli, çıkışlı, dikenlerle ve çiçeklerle kaplı olduğunun da farkındayız. Herkesin yolu da birbirinden farklı. Eğer kendi hayat yolunuzda ilerlerken yanınızda size kucak açan samimi insanların varlığını hissediyorsanız çok şanslısınız.

Yapmak istediğim nice şey var fakat ben motivasyonumu kaybetmiş gibiyim. Dilerim en yakın zamanda silkelenip kendime gelirim.
Senin günlerin nasıl geçiyor sevgili okur? 
Benzer duygulara kapıldığında neler yaparsın?

Huzurlu akşamlar. 






13 yorum:

  1. Benzerliklerimiz var. Herkes gibi şu süreçte.
    Sadece eskiden eleştirdiğim hayatımın bir lüks olduğunu fark etmenin mutluluğu var bende. :)) Bak bu gerçekten önemli olacak ilerisi için. Kahve alıp kalabalık bir yerde onu yudumlamanın sıradanlıktan çok, daha bir lüks olduğunu bilerek büyüyecek bundan sonra.

    Bunalım dönemi iyidir. Yaratıcılığı artırır. Dünyada birçok atlayış bunalım zamanlarından sonra olmuştur. Kim bilir yeni çağda bizleri neler bekliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serkan Aydemir,
      Evet pandemi süreci biz insanlara sıradan hayatımızda yaptığımız nice eylemin lüks olduğunun farkına varmamızı sağladı.
      Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yapma imkanınızin oldugu ve sizi mutlu eden şeyleri ertelemeyin. Sabah bir yürüyüşe çıkın öyleyse. Inanin iyi gelecek. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bigudili Anne Blogger,
      Çok güzel söylemişsin. Ama ben ne yazık ki şu sıralar ertelediğim nice şeyi bile yapmaya ufacık bir motivasyon bulamıyorum. Evde geçip giden günlerimiz de bunu etkiliyordur elbette. Bir an evvel kendime gelmem gerekiyor. Teşekkür ederim önerin için. :)

      Sil
  3. Fiziksel yorgunluk bir şekilde geçiyor fakat mental yorgunluğu atlatabilmek biraz zaman alıyor ne yazık ki :( Günlerinin güzel geçmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peubilge,
      O kadar haklısın ki... Mental yorgunluk insanı en çok yoran şey olabilir.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. peubilge,
      Mimi yapacağım en kısa sürede inşallah, teşekkür ederim. *-*

      Sil
  5. Sanırım herkes aynı ruh halini yaşıyor. Zamanla su akıp yolunu bulacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dada,
      Dilerim bu günler de bir an evvel geçer.
      Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  6. bu durumlarda bol bol uyurum bişey kalmaaaz :) görünmüyorduun, sevindim iyisin :) motivasyon öyle olur bazeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Uyumak da güzelmiş. Ama ben uyumayı pek sevmiyorum. Akşamdan akşama uyurum. :')
      Evett, biraz kendimi dinlediğim zamanlardı. Teşekkür ederim sorduğun için. ^-^

      Sil
  7. İlkay,
    İnşallah bu yıl her şey daha iyi olur hepimiz için. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER