16 Aralık 2020 Çarşamba

THE CALL

 




The Call, Güney Kore 2020.
Farklı zamanlarda yaşayan iki genç kadının bir telefon aracılığı ile birbirleriyle bağlantı kurup hayatlarını değiştirmesini konu alan film.

Park Shin Hye, 2019 yılında yaşayan kadın başroldür. Uzun süredir uzakta kaldığı evine dönen genç kadının hayatı, evlerinde bulunan telefonun çalması üzerine birdenbire değişecektir. Küçük yaşta babasını kaybetmiştir. Annesi ise hastanede kanser tedavisi görmektedir.

Bu evde 1999 yılında yaşamış olan Jeon Jong Seo adında genç bir kadın daha vardır. O da annesini küçük yaşta kaybetmiştir. Ona bakan ise üvey annesidir. Üvey annesi kıza ağır işkenceler ediyordur. Evlerindeki telefon ile 2019 yılında kendisi ile aynı evde yaşıyor olan Park Shin Hye ile bağlantı kurar. Ve iki genç kadın telefon aracılığı ile birbirlerine hayatlarında destek olmaya başlarlar.

Aradan belli bir zaman geçer. Jong Seo geçmişte yaşadığı için Park Shin Hye'nin hayatında bazı değişiklikler yapabileceğini söyler. Babasını tekrar yanında görmek isteyen Shin Hye bu habere çok sevinir. Ve Shin Hye'nin babasının geçmişte gerçekleşecek olan ölümünü Jong Seo engeller.

Sonrasında Shin Hye'nin 2019 yılındaki hayatı tek tek değişmeye başlar. Annesi ve babası tekrar yanındadır. Ancak bu mutlulukları Jong Seo'nun intikam alma düşünceleriyle bozulmaya başlayacaktır.

Gizem, gerilim ve bilim kurgu türündeki filmin konusu ve iki zaman dilimleri arasındaki geçişler oldukça güzeldi. 


19 yorum:

  1. hiç izlememiştim ve ilk kez görüyorum bakayım kısa zamanda :))

    YanıtlaSil
  2. ooo çok iyiydi bu film sonunu da çok sevdim ben yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Gerilim dizilerinden şu sıra kaçıyorum ama konusu ilginç görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roza,
      Kısacık, hızla akıp giden iyi bir filmdi. Bazen benim de kaçtığım zamanlar oluyor. ^-^

      Sil
  4. Bu filmi en yakın zamanda izleyeceğiim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesha,
      Merhaba,
      Güzel davetiniz için teşekkür ediyorum. Uygun zamanda bakacağım inşallah. Sevgiler!

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. deeptone,
      Çok çok çok beğendim. Fragmanına aldanmamak gerekiyormuş. Film gayet güzeldi, akıcı ilerledi. Önerin için teşekkür ederim. *-*

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Sonbahar Kedisi,
      Güzel bir konusu vardı. Oyunculuklar da çok başarılıydı. Tavsiye ederim. ^-^

      Sil
  8. İlkay,
    Olabilir, ben de Deeptone'nun tavsiyesi üzerine izledim. Süperdi. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER