12 Nisan 2020 Pazar

When The Weather Is Fine






When The Weather Is Fine, Güney Kore 2019.

Park Min Young, Seoul'de yaşayan ve öğretmenlik yapan bir kadındır. Seoul'de yalnız yaşayan kadın hem iş yaşamındaki baskılardan hem de şehir hayatının getirdiği yorgunluk ve olumsuzluklardan sıkılmış durumdayken lise dönemlerini geçirdiği kırsal bir kente geri dönmeye karar verir.

Bu kırsal şehirde teyzesi bir konuk evi işletmektedir. Bu konuk evinde bir süreliğine inzivaya çekilip doğa ile baş başa kalmayı arzulayan öğretmen, aynı zamanda da insanlardan uzakta bir mekanda kendi ile vakit geçirmeyi diler.

Kırsal kente geri döndüğünde her şey çok değişmiştir. Hatta '' İyi Geceler Kitabevi'' adında bir kitapçı dükkanı açılmıştır. Sonradan öğrenir ki buranın sahibi lisede aynı sınıfta okuduğu bir sınıf arkadaşıdır. Seo Kang Joon, liseden beri Park Min Young'a karşı duygular besler ancak hiçbir zaman cesaret edip de ona kalbini açamaz. Bu kırsal kente uzun süreliğine geri döndüğünü duyduğunda ikili birbirlerini tanıma fırsatı bulurlar.

Bu süreçte de ara ara dizide lisedeki zamanlarına geri dönüşler yapacaklardır. Sımsıcacık, içinizi ısıtacak dram-romatik türde 16 bölümden oluşan bir dizi.








12 yorum:

  1. Hiç kore dizisi izlemedim neden bu kadar çok tutuluyorlar ☺️

    YanıtlaSil
  2. Ben de henüz hiç Kore dizisi izlemedim, izlemeyi düşünüyorum, çok beğeniliyorlar :) Bu dizi de güzele benziyor, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysu,
      Bir başlayınca bırakamıyorsun demişlerdi bana da. Gerçekten de öyle oluyormuş. Bu yüzden dikkat et derim. ^-^ Evet, genellikle güzel diziler oluyor. :)

      Sil
  3. Ben de izliyorum bu dizi gerçi daha ilk bölümlerdeyim. Biraz yavaş ilerliyor sankiii :(

    YanıtlaSil
  4. Ben de izliyorum bu diziyi. Normalde güncel dizi izlemezdim hep bittikten sonra izlerdim ama konusunu ve fragmanlardaki sakinliği görünce dayanamadım. İstanbul'un ortasında geleneksel Kore evi inşa ettirip kitapçı açma hayali kurduruyor bana 😂😂🤪🤪 Kıyısından köşesinden kitaba değinen dizilere ayrı bir sempati duyuyorum 😋😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar Şyban (Bayan Safir Mavi),
      Ne kadar güzel bir düşünce. Çok sevdim. :) Belki bir gün neden olmasın.^-^
      Evett, dizinin o kısımları huzur verici.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. deeptone,
      Seveceğini düşünüyorum. Çok sakin ilerliyor. Kitap kulüpleri sahneleri de çok hoş. Kitaplardan alıntılar paylaşıyorlar, hikayeler okuyorlar. :)

      Sil
  6. Benim de seveceğim bir diziye benziyor🤗

    YanıtlaSil
  7. Dizi çok yavaştı başladım ama bitiremedim :( beni sıktı biraz .

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER