28 Nisan 2020 Salı

KİTAPLARDAN ALINTILAR #11







GÜNEŞİ UYANDIRALIM


'' Mutluluk olduğu yerdedir, olmasını istediğimiz yerde değil. ''


'' Neden hayattaki her şey gitmek, gelip geçmek zorundaydı? Zeze, yalnızca doğmak, yola çıkmak demek olduğundan. Yolculuk daha ilk dakikada başlar. İlk kez soluk aldığın anda. Hayatın katı gerçeğiyle savaşamazsın. ''


'' Unutmakla affetmek arasında ne fark var?
İnsan affedince her şeyi unutur. Ama sadece unutursa çoğu zaman sonradan o şeyler tekrar su yüzüne çıkar. ''


'' İnsan, kendi neden olduğu şeyden ötürü hiç yakınmamalı. ''


'' Zayıf düştüğümü hissedersen hatırlat bana: 'Güneşi uyandıralım.' ''


'' Kimse başkalarının acıya katlanma gücünü bilemez. Bir tek yüreğimiz bilir. ''



'' Mutluluk bu olmalıydı; insanların birbirine ufak tefek ve hoş şeyler anlatması. ''





13 yorum:

  1. Güzel alıntılar. Kulağa küpe olması gerekenlerde var. Teşekkürler baby:)

    YanıtlaSil
  2. Yaklaşık 2 yıl önce okumuştum güneşi uyandıralımı ve unutmak ve affetmek arasindaki ne fark var ?
    Bu alıntıyı o zamanlar not almıştım arada da okurum :)
    Çok güzel seridir .
    Deli fişeğide okudunuz mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra,
      Affetmenin, unutmaktan daha mühim olduğunu çıkarmıştım bu alıntıda. :)
      Evett çok güzel bir seri. Özellikle Şeker Portakalı.
      Okumuştum. ^-^

      Sil
  3. Bütün alıntılar bir birinden güzel.

    YanıtlaSil
  4. Kimse başkalarının acıya katlanma gücünü bilemez. Bir tek yüreğimiz bilir.
    Ne kadar güzel bir sözmüş.

    YanıtlaSil
  5. Kitabı uzun zaman önce okumuştum, şimdi tekrar okuyasım geldi ama ben de yok :(( Alıntılar harika :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Kitabın tüm serisi güzel gerçekten de. Alıntıları paylaşınca benim de tekrar okuyasım gelmişti. :)

      Sil
  6. İlkay Özgür,
    Ben de ilk kitabını pek severim. *-*

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER