13 Nisan 2020 Pazartesi

ÇİZİMLER






Sevgili okur,
Yepyeni çizimlerimi seninle de paylaştığım için mutluyum. 
Çizmeye ayırdığım zamanları seviyorum. Şu sıralar edindiğim yeni hobim.
Çizimlere başlamadığım zamanlarda uzaktan yapması kolay gibi gözükse de işin içerisine girince aslında ne kadar çok emek ve zaman isteyen bir uğraş olduğunu fark ettim. Emek, aslında güzel bir şey.


Bu defa çizimlerimin birkaç aşamasını yaparken fotoğrafladım.
Bir önceki çizimlerimde bunu unutmuş, bir sonraki sefere seninle de paylaşacağıma söz vermiştim.




Üstte yer alan fotoğrafta gördüğün gibi ilk olarak çizeceklerimi kurşun kalemle hafif bir şekilde sulu boya kağıdına çiziyorum. Sulu boya kağıdına çizme sebebim ise elimde her renkte marker kalem olmadığından dolayı renk sıkıntısı yaşadığım noktalarda sulu boyamdan yardım alıyorum. 

Daha sonra kurşun kalemle çizdiklerimin üstünden Sakura kalemlerle geçiyorum. Ve en sonda da boyama işlemine geçiş yapıyorum.




Marker kalemlerle boyamak hem kolay hem zor. Kolay kısmı, fazla zaman almadan istenilen güzel sonucu elde ediyor olmak. Zor kısmına gelecek olursak; ani bir hareketle çizimin dışına boyanın çıkması an meselesi olmakta. Dikkatli bir şekilde boyamak gerekiyor.


Bugün paylaştığım çizimlerin son halini çok beğendim. 
Bu aralar bu tarz çizimler dikkatimi fazlasıyla çekmekte. 
İlerleyen zamanlarda daha farklı çizimlerde görüşmek dileğiyle,
huzurlu geceler.




17 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık :) Dijitalde çizebiliyomusun

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller canım. Bence devamları gelmeli.:)

    YanıtlaSil
  3. Bunlar çok çok iyi! Kesinlikle üstüne git bu işin ;)

    YanıtlaSil
  4. Marker kalemleri hic kullanmadım aMa renkleri çok güzel duruyor denemeye değer♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Dokusu da çok güzelmiş bu kalemlerin. Öneririm. :)

      Sil
  5. Gerçekten çok güzel çizimler. Benim aklım hala boyalarda bulunduğum yerde bulamam ama şu durumlar düzelince internetten almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      İnternet üzerinden de bakabilirsin. Ben birkaç kez internetten de almıştım. :) Bu virüs sürecinde ben de pek dışarıya çıkamıyorum. -,-

      Sil
  6. hiç beceremiyorum böyle işler. madalaları boyuyorum sadece :D o da yetenek istemiyor. çizimleriniz gerçekten güzel bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başka gezgin,
      Güzel düşüncen için teşekkürler. ^-^

      Sil
  7. Çok güzel olmuşlar ki, eline sağlık :))

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER