30 Nisan 2020 Perşembe

Bir Dilek Hakkım Olsaydı








Pencerenin camından odaya güneş vururken bir yandan da gökyüzündeki bulutları izlerken yazıyorum satırlarımı. Güneşli havaları, yağmurlu günlere nazaran daha fazla seviyorum. Ama bu yağmurlu günleri hiç sevmediğim anlamına da gelmez. Sadece havanın aydınlık olması, bulutların görüntüsü güne daha fazla olumlu ve pozitif başlamama sebep oluyor. 

Baharı doyasıya yaşayamadığımız bu günlerde evde geçmekte olan günlerimiz katlanarak artmakta. Bir yandan da evimde, sağlıklı olduğum için şükrediyorum. Kesin bir çözüm bulunana kadar bu sürecin uzayacağına ve hatta günlük hayatta da bu virüsle yaşamaya alışmaya çalışacağımızı düşünüyorum.


Şuan '' Bir dilek hakkın olsaydı ne dilerdin? '' sorusu geldi aklıma.
Çok fazla bir şey dilemezdim. Virüsten kurtulmuş bir şekilde deniz kenarında yürümeyi, martıları izlemeyi ve onlara simit parçaları atabilmeyi sonra bir banka oturup okuma kitabımın sayfalarını karıştırmayı bir yandan da dalgaların sesine kulak vermeyi dilerdim. 

Peki sevgili okur,
bir dilek hakkın olsaydı eğer sen ne dilerdin?





14 yorum:

  1. keşke gerçek olsa, bir dilek hakkımız olsaydı..

    YanıtlaSil
  2. Herkesin iyi dilekleri kabul olsun inşallh
    Hayirli ramazanlar

    YanıtlaSil
  3. Sokaklarda istediğim kadar korkmadan özgürce dolaşabilmeyi isterdim sanırım ... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakura,
      Son günlerde sıklıkla benim de istediklerimden biri bu. *-*

      Sil
  4. bunu ben de dilerdim ama muziplik yapıp sonsuz dilek hakkı da dileyebilirim kiki :D geçecek bu günler hey şey iyi olacak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      Sonsuz dilek hakkı, bunu hiç düşünmemiştim. ^-^

      Sil
  5. Çok güzel bir dilek hakkıymış benim de şu sıralar dilediğim şeyler bunlar .
    Hayırlı ramazanlar canım :)

    YanıtlaSil
  6. Sanırım benim de dileğim aynı şekilde olurdu. Bir an önce virüsten kurtulmak ve güzel eski günlere dönmek :)

    YanıtlaSil
  7. İlkay Özgür,
    Bulutları eve kapanıp seyretmek çok üzücü. :')

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER