17 Nisan 2020 Cuma

Kahveye ve Yazmaya Dair Cümle Kırıntıları








Günün bitimine yaklaştığımız bir günden daha merhaba sevgili okur.
Evlerimize kapandığımız bu zor günlerde günlerin nasıl geçiyor diye sorsam pek de farklı şeyler duymayacağım belki de. Çünkü benim de günlerim tıpkı seninki gibi benzer geçmekte. Ev işleri, bitkilerle ilgilenmece, kitaplar, diziler, filmler, haberler derken gün bitimine yaklaşmış buluyorum kendimi.

Bugün paylaşmak istediğim cümleler kahveye ve yazmaya dair olacak.
Aslında her ikisi de sevdiğim şeylerden.
Kahve yapmaktan, yeni yeni kahveler denemekten çok keyif alıyorum. 
Şu sıralarda da İtalyan kahveleriyle içli dışlıyım. 

Bunun yanında resimde gördüğün defterlerimin ayrı ayrı anlamları var. 
Kırmızı defterim günlüğüm olur. Çok sık olmasa da zaman zaman günlüğüme içimi dökmeyi ve yazmayı çok seviyorum.

Sarı defterim ise gezi günlüğüme dair notlar, gezdiğim yerlere dair küçük küçük resimler yapıp, karalamaların yer aldığı bir defter. Bu defteri üniversiteye giderken tutmaya başlamıştım. Geriye dönüp bakınca, zaman ne kadar da hızlı geçiyor diyorum kendi kendime.

İçerisinde farkı şehirlerdeki gezilerim yer alırken daha çok İstanbul'da gezdiğim tarihi yerler ve mekanlar bulunuyor. 

En küçük defterimde ise çiçek koleksiyonum var. Kuruttum küçük çiçekleri bunun içine yapıştırıyorum. Ve isimlerini de yanlarına yazıyorum. Çiçekleri seven birpembesever için harika bir buluş olmalı bu hobi. 😊🙈






10 yorum:

  1. Çok zarif bir hobi:) gezi defterine çizimler yapman çok hoşuma gitti. Bende yapabilirim güzel fikir😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. ^-^ Tabii ki sen de deneyebilirsin, defter hazırlamak gerçekten çok keyifli ve eğlenceli. :)

      Sil
  2. Ne hoş defterlermiş. Hele içinde bulundurdukları daha güzeldir. Tesadüfün güzeli bu ya benim günlüğüm de kırmızı renk :)

    YanıtlaSil
  3. ay lise günlerime gittim çiçekler için benim de tuttuğum bir defterim vardı ama o zamanlar internet veya mobil uygulamadan bitkiyi tanıyan programlar olmadığından annem ya da babannemin bildiği haliyle isimlerini yazıyordum veya bir mekanda arkadaşlarımla güzel zaman geçiriyorsan orda bulunan herhangi bir yaprağa arkadaşlarımın isimlerini yazıp saklardım ya da onlara imza attırırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzmanamator,
      İmza attırmak da güzel bir fikirmiş. Bunu hiç düşünmemiştim. Güzel olabilir. :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel benim de bir kaç eskiden kalma günlüklerim var :) arada karalıyorum Bol bol renkli güzel günler dilerim sevgiler canım benim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizkaldım,
      Günlükler güzel oluyor. Bazen açıp eskileri okuyorsun. Güldürüyor kimi zaman insanı. :)

      Sil
  5. oleeey defterlerin çok çok tatlişşş :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER