8 Nisan 2020 Çarşamba

Kİtaplardan Alıntılar #10






ÇİZGİLİ PİJAMALI ÇOCUK


'' Bir ev; bir sokak, bir şehir ya da tuğla ve harç gibi yapay şeyler değildir. Ev, insanın ailesinin olduğu yerdir. ''


'' Doğru kostümü giyersen kendini, rolünü yaptığın kişi gibi hissedersin. ''


'' Her kötü şeyin iyi bir yanını bulmalıyız. ''

'' Askerler ne kadar çok bağırırsa çocuklar birbirlerine o kadar çok sokuluyorlardı. ''


'' Eğer trenler farklı yönlere gidiyor olsalar bu kadar garip görünmezdi, diye düşünmüştü; ama öyle değildi. İkisinin de gidiş yönü doğuya doğruydu. ''


'' Kalbinin derinliğinde, emrinizde çalışsalar bile kimseye saygısızlık yapmaya gerek olmadığını biliyordu. ''


'' Her şey değişmeden çok daha güzeldi. ''

'' Sen tel örgünün yanlış tarafındasın. ''

11 yorum:

  1. Her kötü şeyin iyi bir yanını bulmalıyız
    BAYILDIM buna

    YanıtlaSil
  2. Çizgili pijamalı çocuk filmini izleyip uzun bir süre etkisinde kalmıştım. Kitabını da okumayı istiyorum. Bu güzel alıntılar için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birabiya,
      Filmini henüz izlemedim. Filminin de kitabı kadar çok güzel olduğunu epey işittim. En yakın zamanda izlerim onu inşallah. :)

      Sil
  3. Güzel tavsiyeler var içinde. Teşekkürler tatlım:)

    YanıtlaSil
  4. Henüz kitabını okumadım filmini de izlemedim ama alıntılar bu denli güzelse etkileneceğimden eminim :)

    YanıtlaSil
  5. Bu kitabı çok beğenmiştim, filmi de güzeldi diye hatırlıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Herkes övüyor filmini de. İzlemeliyim ben de. *-*

      Sil
  6. ne güzeldi yaa. senden görüp okumuştuuum :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER