6 Nisan 2020 Pazartesi

WELCOME







Welcome, Güney Kore 2020.

Kim Sol Ah, 20'li yaşlarında grafik tasarım şirketinde çalışan bir kadındır. Hayali bir gün kendi hikayesini oluşturup dijital ortamda webtoon'unu yayınlamaktır. Ancak bunun için öncelikli olarak insanlar tarafından ilgi ve merak uyandıracak bir hikaye bulması gerekmektedir.

Son günlerdeki sosyal hayat ilişkileri karmaşık geçen Kim Sol Ha, babası ile birlikte yaşadığı evlerinden beklenmedik bir anda  kendini başka bir eve taşınma sürecinde bulur. Babası, görüştüğü biriyle evlenme kararı vermiştir. Kim Sol Ah için bu durum yeni bir düzene ve hayata alışma süreci gibidir.

Babasının evleneceği kadın geçici bir süreliğine kendi evinde kalmasını teklif eder. Kendisine yeni bir ev bulana kadar bu durumu kabul eden Kim Sol Ah beklenmedik sebepler sonucunda bir arkadaşının ona bir kedi vermesi sonucunda bir süreliğine ona bakmayı kabul eder. 

Hong Jo adını verdiği bu kediyle zamanla yakınlaşırlar. Yeni evinde tek başına yaşamaya başlayan Sol Ah, Hong Jo'nun sıradan bir kedi olmadığını bilmiyordur. Hong Jo, sahibi olmadığı vakitlerde geçici süreliğine de olsa zaman zaman insana dönüşmektedir. Ve bir gün Sol Ah ve Hong Jo insan kılığındayken karşılaşırlar. Ardından olaylar gelişmeye başlar.

Fantastik, romantik-komedi türündeki dizi 32 bölümden oluşuyor. Her bölüm yarım saat sürüyor.

9 yorum:

  1. Çok güzel bir tanıtım olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Böyle ilginç senaryolar şu Korelilerin nerden akıllarına geliyor, anlamıyorum😅 Güzel anlatmışsın, canım, en çok da isimleri nasıl aklında tuta bildiğine hayran kaldım.😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman Aslan,
      Dimii, baya üretkenler. ^-^ Yazıyı yazarken isimlere bakıyorum. :') Yoksa hepsini akılda tutması da zor. ^-^

      Sil
  3. Hımmm sanki izleyebileceğim bir dizi🤔Teşekkürler tanıtım için ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata Dair,
      Dizide bol bol kedi var. Ve o kadar tatlılar ki. ^-^ Rica ediyorum. :)

      Sil
  4. İlkay Özgür,
    Yeni çıkan güncel dizilerden biri. Dizinin diğer adını söylemişsin. ^-^ Yani ikisi de aynı dizi oluyor. :)

    YanıtlaSil
  5. ayol ne zaman izledin bu kadar diziyi son zamanlardaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Yeni çıkanlara bakıyorum eğer hoşsa konusu izliyorum. :')

      Sil

 

BİRPEMBESEVER