14 Nisan 2020 Salı

SEVGİLİ DOST #41







Sevgili dost,
Bak bahar geldi!
Kiraz ağaçları çiçek açmaya başladı.
Arılar çiçeklerle buluştu, kelebekler gökyüzüyle.
Güneş tüm güzelliğiyle her güne merhaba diyor, gözlerini kamaştırırken seni selamlıyor.


Sevgili dost,
Yemyeşil çimenlerin arasında boy gösteren papatyalardan toplamak istiyorum.
Papatyaları kendime hep yakın bulmuşumdur.
Papatya; saflığı, sevgiyi, güzelliği, doğallığı anımsatır bana.
Papatya, baharda açan ilk çiçeklerden birisi. 
Papatya, baharın habercisi.


Sevgili dost,
''Anı yaşa, anda kal.'' sözü kendi içinde ne çok şey barındırıyor. Her bir günün kendine özel getirdiği iyi veya kötü şeylerin anlamına varmamız gerektiğini söylüyor.
İyi şeyler karşısında mutlu olmamız gerektiği ve o anın kıymetini bilmeyi. kötü şeyler karşısında ise pes etmememiz gerektiğini yılmadan hayat denen bu yolculukta sabırla ilerlememizi dile getiriyor.

Sevgili Dost,
Bahar geldi, kuşlar her sabah penceremden cıvıldıyor.
Her yeni güne merhaba.




17 yorum:

  1. evet yaaa şimdi kırlarda olmak vardıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Hepimiz baharı gerçekten yaşamayı özledik sanırım. :')

      Sil
  2. Yine, yeni, yeniden Merhaba! Umudumuz eksilmesin.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili dost, keşke bu güzellikleri kendi gözlerimizle dokunarak,koklayarak görebilsek :(

    YanıtlaSil
  4. Sabırla bize de bahar gelecektir elbet

    YanıtlaSil
  5. Ben de papatyaları çok severim adım Gonca ama sırf onları papatyayı sevdiğim için instagram ismime ingilizce papatya eklemiştim :) İlkbahar mevsiminde böyle üzücü bir durum içerisinde olmak gerçekten çok kötü. Dün mecburi olarak dışarı çıktım ağaçlar o kadar güzel çiçek açmış çiçekler öyle güzel gözüküyordu kii.. Tam bisiklet sürmelik havalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Bu sürecin geçmesini bekliyorum ben de. Evde geçen günler sıkıcı biraz. Yine de sağlıklıyım diyorum ve şükrediyorum buna. Kendi kendimi teselli etmeye çalışıyorum. :')

      Sil
  6. ernest ve celestine diye bir anime film var izleseneee :)

    YanıtlaSil
  7. Papatya benim de favori çiçeklerimden, çok güzeller. Anı yaşayamıyorum sanırım pek ama bu düzeltmem gereken bir özelliğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Papatyalar hep güzeldir. ^-^ En önemlisi anı yaşayabilmek sanırım, dilerim her daim başarırız bunu. :)

      Sil
  8. Yaşam kokuyor cümleleriniz! Çok güzel. Tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  9. müfred,
    Bu da farklı bir bakış açısı, olabilir.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER