27 Nisan 2021 Salı

1BR

 




1BR, ABD 2019.

Sarah, hayatında bazı değişiklikler yapmak ister ve Los Angeles’a taşınmaya karar verir. Güzel bir ilan görür ve stüdyo daireye taşınır. Taşındığı apartmandaki komşuları oldukça sevecen ve yardımseverdir. Sarah için bu durum mükemmeldir çünkü geçmişte yaşadığı acı olaylardan sıyrılmak ister. Apartmanında yaşayan komşularının iyi enerjisi ve onu güzel karşılamış olmaları Sarah’yı fazlaca etkiler.

Yeni dairesine yerleşen Sarah, komşularına ve yeni işine yavaş yavaş uyum sağlamaya başlar. Günler geçer ve bir gece kaldığı daireye apartmandan tuhaf sesler gelmeye  başlar. Sesin nereden geldiğini anlamayan Sarah, bu sesleri her gece duymaya başlar. 

Nereden geldiği belirsiz olan bu sesleri Sarah dışında duyan da yoktur. Genç kadının günlük yaşamını ve akıl sağlığını etkilemeye başlayan tuhaf seslere bazı komşularının ürkütücü davranışları da eklenir. Apartmanda ürkütücü bir şeylerin yaşandığını sezen genç kadın bir gece kendini bomboş bir odada hapsedilmiş bir halde bulur. Sarah, komşularının gerçek yüzleriyle yüzleşip bu kabustan uyanmaya çalışacaktır.  

Gerilim, dram, korku türündeki film konusu itibariyle oyunculukların başarılı performanslarıyla izleyiciye başarıyla yansıtılıyor. Filmin sonundan da sanki ikinci bir seriye yeşil ışık yakılmış gibi hissettiriliyor.


17 yorum:

  1. Afişi bile ürkütücü geldi bana hic izleyemem böyle filmleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Ben de aksine gizem-gerilim türündeki filmleri severim. :)

      Sil
  2. Gizemli ve gerilimli filmleri severim. Konusu ilgi çekici duruyor.

    YanıtlaSil
  3. film kesinlikle çok ilgimi çekti. Çok tatlı bir bloğun var başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GAMZELİ KIZ,
      İyi bir filmdi. Teşekkür ederim güzel düşüncen için. :)

      Sil
  4. İlk paragrafı oo güzel diye okurken devamındaki paragrafında işler değişti :) Pek benlik bir film değilmiş anlaşılan ama tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş Senede Devrialem,
      Filmdeki komşular baya ürkütücü. Evet biraz gerilimi bol bir film, rica ederim. :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. LerzanKaradan.com,
      Merak uyandırıcı bir film, sonu da öyle bitiyor. :)

      Sil
  6. izledim, iyiydi, yazdım dün gece film seçkisi yazımda, devamı gelsiiin, nolcaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      İzlemişsinn, çok hızlısın. :) Beğenmene sevindim. Bakacağım film yazına. ^-^

      Sil
  7. Bu filmi geçenlerde internette görmüştüm, ismi ilgimi çekmişti. Gerilim ve korku filmlerini çok severim, o yüzden bir şans vereceğim:)
    Öneri için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berra,
      Benim de film karşıma çıktı, konusunu okudum şans vermek istedim ve beğendim. :)
      Rica ediyorum. ^-^

      Sil
  8. İlkay,
    Afişler bazen yanıltıcı olabiliyor. :) Gerilimi olan bir film ama güzel. ^-^

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER