1 Haziran 2019 Cumartesi

YAZ MİMİ | MİM




Yaz mevsimi


Haziranın ilk gününden merhaba sevgili okur! 🌞
Aynı zamanda yaz mevsiminin de başlangıcını yapmış bulunuyoruz. 
Bu mevsimin tadını yansıtacak çok güzel bir mim cevaplayacağım şimdi. 
Sevgili arkadaşım Efsun tatlı bir mim başlattı geçtiğimiz günlerde. Bu güzel davetine teşekkür ederek soruları cevaplıyorum. 



1. Yaz mı, kış mı?

Kış. Çünküsü saymakla bitmez benim için. Kış mevsiminin getirdiği her şeyi seviyorum. Kupamdaki sıcak kahve eşliğinde yağan karı camdan izlemek, karlarda yuvarlanmak, ellerim donana kadar kar topu oynamak, karda yürürken çıkan ses... Saymakla bitmiyor işte.☺️🙈


2. Hayalindeki tatil neresi? Neden?

Hayalimdeki tatil... Sırt çantama birkaç parça eşya alıp dünyayı yorulana kadar gezmek, dolaşmak olabilir. Ama tek bir yer olacaksa da Maldivler olsun isterdim. Denizin o eşsiz rengini görmek, gün batımını izlemek isterdim.


3. Tatil hakkındaki en büyük beklentin nedir?

Sessizlik. Kısa da olsa bir süreliğine kendimi dinlemek. Kendime zaman ayırmak.   Bol bol enerji toplamak. Zihin yorgunluğunu atmak olabilirdi.


4. Sınırsız bir bütçe sınırsız bir yol masrafı hakkın olsaydı elinde... Bunu nasıl kullanırdın?

Dünyayı köşe bucak gezerek kullanırdım. Hazır böyle bir fırsat elime bir kere geçmişken bu hayalimi gerçekleştirmek isterdim.☺️


5. Unutamadığınız bir tatil anınız var mı?

Ah evet.. Küçükken Bursa’ya gitmiştik. Dedem de bizi denize götürecekti. Ve gideceğimiz yerde konaklayacaktık. Fakat dedemin arabası yolda arızalanınca bir süre yolda kaldık. Tam bu sırada yol kenarında şirin bir evde oturan yaşlı çift bizi evine davet etti. Bahçelerinde  kahvaltı yapmıştık. 


6. Yazın yapmaktan en çok zevk aldığınız aktivite nedir?

Deniz, kum ve güneşin tadını çıkartmak. 




Mimlendiniz!!

Sakura Mevsimi

Beydanın Kitaplığı

Çok Bulutlu

Herteldenşef

Kağıttan Dünyam

Saife-i Saliha

İstiridye Avcısı













17 yorum:

  1. Yaza uygun güzel sıcak cevaplar olmuş
    Kalemine yüreğine saglik

    YanıtlaSil
  2. ben sanaaa her zaman bol bol gezmeyi diliyoruuuum zateeen :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel mimmiş. Beni mimleyen olursa yapacağım. Nedense, eğer mimlenmezsem kendimi davetsiz misafir gibi hissediyorum. Artık yaşımdan mı nedir, alıngan oldum biraz Tuğçe kızım :) Sorular da, cevapların da çok güzeldi. Sevgilerimle yavrum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin cevapların da çok hoştu Ece Ablacığım. Ama mimlemiyi unutmuş olsam da yap sen çünkü senin mimlerini okumayı da çook seviyorum.*-* Huzurlu ve mutlu günler! ^-^

      Sil
  4. çok keyfili olmuş :) dilerim her şey o güzel gönlünce olur canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de kış taraftarıyım :)) Hayalindeki tatile de katılıyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Mimler harika özellikle yaz mimi bende katıldım bu mime.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER