23 Haziran 2019 Pazar

ON YOUR WEDDING DAY




on your wedding day




On Your Wedding Day, Senin Düğün Gününde.
Romantik, daram türünde, 2018 yılı Güney Kore yapımı film.

Lise yıllarında yolları kesişen iki gencin arasında geçiyor film. Biraz melodramatik bir tarafı da var konunun. Başrol erkek ve kızın yolları kesişse de aralarındaki aşk gerçekleşmeden biter. Bazı sebeplerden dolayı yolları ayrılır. 

Aradan zaman geçer. Amaçsızca yaşayan erkek, sevdiği kızı iyi bir üniversitenin tanıtım  broşüründe görür. Hırs yapar ve o üniversiteyi kazanarak kızla tekrar karşılaşmayı umut eder. Ancak durumlar pek de istediği gibi gerçekleşmez. Çünkü aradan yıllar geçmiştir ve bazı hisler de kaybolmuştur. Böylelikle çok yakın iki arkadaş olarak takılmaya devam ederler. 

Üniversiteden mezun olurlar. Her ikisi de kendi ayakları üzerinde duran birer yetişkindir artık. İletişimi kaybetmişken yolları tekrar kesişir. Ancak bu sefer başrol erkek, unutamadığı ilk aşkından bir düğün davetiyesi alır.

Filmin ilerleyişi güzel. Ara ara geçmişe dönük sahnelerle gelecekte buluyor izleyici kendini. Ancak şunu belirtmeliyim, filmin sonu pek tatmin edici bitmiyor.


9 yorum:

  1. Not aldım 😊 tatilde izlenilecek film bulamıyorum bu ara paylaşım için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  2. hımmm oek hoş geldi bu bana ama sonu diyosun hımm hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. Not alalım bakalım, bir gün ne izlesem diye düşünürken izlerim:)

    YanıtlaSil
  4. Hemen açıp izleyeyim diye düşündüm ama filmin sonu... yine de izleyeceğim galiba :D Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  5. Sonu pek tatmin etmesede yine de güzeldi. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER