4 Haziran 2019 Salı

MEKTUP ARKADAŞIMLA GÖRÜŞTÜM







Günler öncesinden Güney Koreli mektup arkadaşımdan bir mesaj almıştım. 
Bu mesajında bana mektup göndereceğini ve adresi kontrol etmem gerektiğini söylemiş. Adresi onayladıktan sonra aklıma aniden bir fikir geldi. Aslında bu fikri ona söylemek ve söylememek arasında bir anlık da olsa kaldım. Fakat cesaretimi topladım ve söyledim. 

Dediğim şey ise, görüntülü arama yapmak ve birbirimizi yüz yüze görememiş olsak da en azından farklı bir ana şahitlik etmek olmaktı. Güney Koreliler biraz çekingen bir millet. Böyle olunca da bu fikri söylemeye ben de çekinmiştim. Sorduktan sonra olumlu geri dönüş almak beni oldukça mutlu etti. Çünkü arkadaşım Sang A ile yaklaşık 3 yıldır mektup arkadaşıyız. Kendisi benim en uzun süreli mektup arkadaşlarımdan birisi oluyor. 

Günlerden salı, yani bugün, mektup arkadaşımla uygun bir saat belirleyerek ilk görüntülü aramamızı gerçekleştirdik. İkimiz için de bol tebessümlü geçen bir görüşme oldu. 😊

13 yorum:

  1. Mektubun sırrı/gizemi uçtu o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında pek öyle söylenemez. Mektup arkadaşlarımla görüşmek, buluşmak hep istediğim şeylerden biri olmuştur. :)

      Sil
  2. Ne güzel... Mektup arkadaşlıklarının devam etmesi ve dünyanın farklı ülkelerinden arkadaşlıklar :) İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  3. Harika haber
    Mutlu olmanıza mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir şey bu ya... mektuplastigin biriyle görüşmek çok sıcak bir duygu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru.. Mektubun nasıl birinden geldiğini canlı canlı görmek de farklı bir duygu.. :)

      Sil
  5. Bir sinema filmi arıyorum....
    lovely complex japon filminin çin tayvan versiyonu olmalı..
    kısa boylu kız uzun boylu erkek aşkı kızla erkek hiç geçinemiyor.
    kız 3 kişilik gurubunda takılıyor..
    bir ara su savaşıda vardı su tabancaları ile.. kemal beziroğlu yeppudaa kapandığı için bulamadım.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER