27 Haziran 2019 Perşembe

YORUCU GÜNLER













Merhaba sevgili okur.
Kendimden bahsetmeye, içimi dökmeye belki de o kadar çok ihtiyacım var ki..
Şu sıralar çok yoğun geçiyor günler benim için. Özellikle işten sonra eve gelmeyi iple çeker oldum.
Hayatımda mesleğimle ilgili bazı şeyleri sıkça sorgular ve düşünür vaziyette buldum kendimi.
Her ne kadar mesleğimi çok sevsem de sanırım en zor sektörden meslek hayatına atılıp merhaba dedim.

İnsanları çok iyi tanıdığımı düşünsem de hala yanıldığım oluyor. Bu durum uzun sandığımız kısacık ömürde değişmeyecek şeylerden biri herhalde. Kendimi dinlemeye, kendime vakit ayırmaya çokça ihtiyacım var. Bazı şeyleri doğru ve düzgün bir şekilde düşünüp karar vermeye en çok da..

Hayat dediğimiz bu oyunda hepimiz birer oyuncuyuz aslında.
Her birimizin farklı yerlerde farklı görevleri var. Herkes başka bir hayatı yüklenmiş omuzlarında. Kimine fazlaca ağır kimine ise kuş tüyü kadar hafif belki de..




7 yorum:

  1. İş hayatı ve getirdiği sorunlar... Dediğin gibi kimine hayat o kadar kolay ki kimine de çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef sevgili Sakura.. Bazen çok yorucu oluyor hayatın ta kendisi.

      Sil
  2. ay düşünürsün yaparsın sen hep doğruyu ki yaa. iyi oyuncusun seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum Deep, sıcak havalar bunaltıyor sanırım beni bu koca şehirde. :')

      Sil
  3. İnşallah İlkay'cığım.. Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER