17 Haziran 2019 Pazartesi

EYÜP SULTAN GEZİSİ ve BİR DOLU MUTLULUK








Masmavi ve güneşli bir günden merhaba sevgili okur!

Bugün İstanbul'un Eyüp ilçesine gittik.
Eyüp Sultan Camiisi'ni ziyaret ettik. Etrafında biraz gezintiye çıktık.
Hava yine çok sıcak ve güneşliydi.  İnsanlar akın akın bu huzur dolu yeri ziyarete gelmişti. Üstelik bir sürü de turist vardı.

Eyüp'te yer alan Pierre Loti tepesine de muhakkak uğrayın. Bir çay için ve İstanbul'u göz kamaştırıcı güzelliği ile seyre koyulun. Tepeye çıkarken akbillerinizi kullanarak teleferik ile çıkmanızı, aşağıya inerken de yürüyüş yaparak mezarlığın içerisinden gezmenizi tavsiye ederim.



Akşama doğru kütüphaneye uğradım. Bayadır gitmiyordum kütüphaneye. İstediğim kitapları buldum. Çok da güzel oldu. Tekrar kaldığım yerden okumaya devam.



Arkadaşlarımla yol üzerinde gördüğümüz bu şirin hayvanları sevdik. 
Bugün ilk kez bir hamster sevdim. Birlikte akşam yemeği yedik.
Kimi zaman dertleştik kimi zamansa güldük eğlendik.
Çok şükür bugünüme..

Huzur dolu bir hafta geçirmen dileğiyle!


17 yorum:

  1. Eyüp Sultan'ın gercekten ayrı bir huzuru vardır.Güvercinler o kadar güzel gözüküyor ki..Hamsterlara bayılırım.Bir beslemek nasip olmadı çocukluğumdan beri hayalimdir.

    YanıtlaSil
  2. Pierre Loti de insanların manzaraya tamamen hakim olabilmek için en kenardaki (korkuluk tarafı) masayı kapabilmek adına birbirleriyle nasıl yarıştığınıda yazsaydınız keşke:)

    YanıtlaSil
  3. Eyup Sultan Camii'ne gün doğmadan gitmeye. Camiden çıkınca etrafta güzelliklerin canlanışına şahit olmayı çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. Eyüp Sultan a çok yakınım 5 dk (: Pierre Loti nin manzarası ve orada çay içmek bir başka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pierre Loti gerçekten çok güzel. İstanbul bambaşka oradan. *-*

      Sil
  5. Eyüp Sultan cami ve Pierre loti gerçekten çok güzel oraları gezmeyi seviyorum 😊 birde Pierre loti de masa kenarı kapmak 😀 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pierre Loti'de sadece manzarayı seyretmiştim. Çok kalabalık oluyor masalar. :')

      Sil
  6. Çok güzel ve tarihi bir mekan herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  7. Pierre Loti'ye bir süredir ben de gitmedim, manzarasını çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
  8. çok severim ben deeee eyp sultanı da lotiyi dee :) mezarlıktan tırmanıp teleferikle inerim ben amaa :)

    YanıtlaSil
  9. Gezmek gibisi yok, direkt huzur ve mutluluk sebebi.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER