19 Haziran 2019 Çarşamba

KORE'DEN MEKTUBUM VAR



koreden gelen mektup




Mektup arkadaşlığının en güzel yanı beraberinde getirdiği bi dolu mutluluk!
Güney Koreli arkadaşım sevgili Sang A, benim için çok güzel bir kutu hazırlamış.
Postacı kutuyu getirdiğinde o mutluluk paha biçilemez oluyor işte!

Mektup arkadaşımla yaklaşık olarak üç yıldır tanıyoruz birbirimizi. Düzenli olarak mektuplaşmakla birlikte  birbirimize mesaj da atıyoruz. Kimi zaman dertleşiyoruz kimi zamansa gülüyoruz. Tıpkı her dostlukta olması gerektiği gibi.

Sang A'nın mektup göndereceğini biliyordum. 
Ve açıkçası gelmesini de dört gözle bekliyordum. Çünkü mektuplarını okumak bana hem moral veriyor hem de beni çok mutlu ediyor.

Bu sefer tam dört sayfalık uzun mu uzun bir mektup karşıladı beni. O kadar çok şey anlatmış.. Kaç defa okudum inan ben de bilmiyorum sevgili okur..
Mektubun satırlarında kayboldum..
Mektup açmayı seviyorum.
Mektup yazmayı, satırlar arasında kaybolup gitmeyi seviyorum.
Mektup arkadaşlarımı,
mektuplaşmayı,
çok seviyorum.
İyi ki mektuplaşmak var!

Mektup arkadaşımın gönderdiği kutu hakkında kısacık bir video çekip düzenlemesini yaptım. Keyifli seyirler! 💜



17 yorum:

  1. Hemen izleyeceğim 😊 ne güzel bir arkadaşlık böyle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. *-* Evet ya, mektup arkadaşlıkları hep güzeldir. ^-^

      Sil
  2. Çok güzel. İnşallah hiç ayrılmazsınız. Video da çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten hayran kaldım.Butun hediyeler çok güzel💕

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar iyi biri, tüm gönderdiklerine bayıldım, özellikle bez çanta ve magnetlere :)) Dostluk ve iyi biri olmak evrensel işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar çokça bez çanta kullanıyorum. Bu da diğerlerinin yanında yerini aldı. :)

      Sil
  5. Mektup arkadaşlığının tadı sahiden çok başka :) Ne güzel söylemişsiniz 'İyi ki mektuplaşmak var!' ^_^

    YanıtlaSil
  6. Zevkle okudum ve izledim Tuğçe'ciğim. Ne kadar çok hediye yollamış. Çok hoşuma gitti. Güle güle kullan hepsini canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  7. Senin mektuplarla ilgili yazılarını okudukça ben de hevesleniyorum :))
    Çok güzel bir dostluk gerçekten, videoyu da keyifle izledim. ♥

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER